Zo na nu bijna 3 jaar gelukkig in mijn Octavia rond te hebben gereden wordt het tijd om voor de nieuwe bijtellingregels op 30-06-2012 een nieuwe auto voor de deur te hebben staan.
Mijn keuze is gevallen op de SuperB combi Ambition Businessline.
Nu heb ik daar een aantal vragen over.
Dank voor alle info
Mijn keuze is gevallen op de SuperB combi Ambition Businessline.
Nu heb ik daar een aantal vragen over.
- Wat is het verschil tussen het Columbus systeem en Amundsen systeem. Ik zie dat de specificaties verschillen, maar in essentie kunnen ze volgens mij hetzelfde? Het verschil zit hem in de touchscreenbedienen geloof ik, maar ik lees dat de amundsen ook touchscreen heeft, dus blijft voor de Columbus alleen een groter scherm en een HD tov de amundsen over. Aangezien ik standaard een ipod in de auto heb liggen heb ik niet echt behoefte aan een HD.
- Is de geheugenfunctie van de stoel (bestuurdersstoel is voldoende) los te bestellen? Of moet dat per see voor beide stoelen?
- Welk systeem en welke asseccoires moet ik bestellen om mijn iPhone aan te kunnen sluiten en het maxi-dot display te kunnen gebruiken voor het bellen? Er zijn zoveel verschillende opties dat ik er even niet meer uit kom. Kabels (MDI), BT, sound systeem.
- Is er op de Greenline een andere velg te bestellen dan de standaard velg of verlies je dan het 'greenline' aspect. Zelfde vraag gaat op voor het chippen door ABT.
- Zijn de greenline logo's optioneel te verijderen?
- Ik kan nergens iets vinden over privacy glass voor achter. Is dit een optie of standaard?
Dank voor alle info