Inderdaad: bij een garage bij ons in het dorp: 75,- per kant ( alleen de achterste draagarmrubbers oude eruit, nieuwe erin persen ) en daarna uitlijnen á 65,- want ze halen alles los.
Bij de dichtsbijzijnde Skoda dealer te Zwaag 210,- voor alleen de draagarmrubbers, en melden mij dat ze dit doen
zodat waarschijnlijk uitlijnen niet nodig is.* edit ze zeiden dit met een kiespijn gezicht erbij..*
Op marktplaats een iemand gevonden te Rotterdam die zijn talent aanbied voor deze klus, die ook nog eens de stabilisatorstangrubbers mee vervangt, en óók de klus kan klaren zonder uitlijnen waarschijnlijk - mits voorheen de auto niet is uitgelijnd met slechte rubbers, voor 85,- totaal met de herziene draagarmrubbers van Skoda zelf ( II op het plaatje )
http://i.marktplaats.com/00/s/NDYzWDM2OQ==/$T2eC16h,!zcE9s4g4wllBRY(FWWFgg~~60_84.JPG , of 95,- en dan gaan er rubbers in van de Audi A2 die wel langer meegaan maar een stuk stugger zullen voelen.
Ben nog in dubio met wie we in zee gaan. De beste man van marktplaats gaf mij wel een duidelijk en degelijk antwoord per mail. Waarom de prijzen zo uiteen lopen is mij wel een raadsel