Verwarmbaar stuurwiel

Schep

Forumguru
Wordt door Webasto ingebouwd met keuze uit verschillende bedieningsmogelijkheden. Ik heb er dit jaar al veel plezier aan gehad.
Ik had het over de af-fabriek optie zoals die in o.a. DE wel wordt aangeboden ;)
Een Webasto kan altijd nog maar dat heeft niet mijn voorkeur, ik vond het allemaal met ff wat minder praktisch dan af-fabriek.
Voorlopig heb ik een garage, tegen de tijd dat ik verhuis eens kijken wat ik doe.

B.Stuurder

Forumguru
Ik heb geen garage, maar met stoelverwarming en voorruitverwarming is het snel genoeg warm. Kom op, je bent toch geen mietje! :laugh:

EdK

Forumguru
ach een winter periode met vorst eens de auto laten staan en met de motor of fiets naar je werk gaan en je kunt een stuk beter weer tegen de kou.

Schep

Forumguru
Ik heb geen garage, maar met stoelverwarming en voorruitverwarming is het snel genoeg warm. Kom op, je bent toch geen mietje! :laugh:
Voorruitverwarming, pffft, mietje, kun je niet krabben? ;)

Volgens mij heeft het meer met een voorliefde voor comfort te maken.
ach een winter periode met vorst eens de auto laten staan en met de motor of fiets naar je werk gaan en je kunt een stuk beter weer tegen de kou.
Ach, ik sta over anderhalve week weer vrijwillig op 3.000 meter hoogte de kou te trotseren, maar als ik dan 's ochtends de auto in kan stappen zonder te krabben vind ik dat wel top, hoor.
Gemak, en een voorliefde voor comfort, want ook een Superb heb je nergens voor nodig, kan prima met je benen in je nek zitten in een Citigo, toch?

Schep

Forumguru
Als je jong bent en nog lenig dan is dat inderdaad geen enkel probleem. :pardon:
Nouuuuuuu .... ;)
Ayl23Ua.jpg

EdK

Forumguru
Dat is een VW en geen Skoda..... tsjongejongejonge je weet toch dat een skoda simply clever de ruimste is....

Is in Nederland niet te bestellen, had er graag het panodak voor ingeruild.

Ik had het op een vorige auto, die altijd buiten moest overnachten. Na het krabben van je ruiten zonder handschoenen is zo'n warm stuur best lekker, hoor ;)
Inderdaad , ik heb de zelfde ervaring, ik heb op mijn vorige wagen een C5 ook toevallig stuurverwarming gehad, en ik was er echt zot van (eens je het gebruikt hebt, kan je niet meer zonder)

Bovenaan Onderaan