Yes, die gebruik ik ook.Klopt, deze geeft weinig voeding. (500mA)
Je hebt toch min 1000 tot 2500 milli ampère nodig/of toch gewenst.
Koop zo'n klein adaptertje voor in je vrije 12V poort.
Deze gebruik ik, kan tot 2.1A.
En lukt het hier niet mee?Yes, die gebruik ik ook.
Hallo,
Ik rij pas in de OC3 EBL en het viel me op dat ik mijn Iphone5 niet geladen krijg via de ingebouwde USB poort. Klopt dit? Of moet er nog iets ingesteld worden?
Mijn Iphone 4S laadt prima via de ingebouwde USB! Heeft een Iphone 5 meer laadstroom nodig dan? Alleen jammer dat de media-input altijd overschakeld naar USB.
@Gieltje : ik gebruik een IPhone certified kabeltje dat me 20 euro heeft gekost... Ik verwacht dat dit hetzelfde is als een originele... Mijn originele kabel is na 6 maanden normaal gebruik kapotDe 5 laadt bij mij gewoon op in de ingebouwde USB. Gebruik je wel het originele laadsnoer?
Mijn iPhone 5 wordt prima geladen via de ingebouwde USB poort... Zelfs mijn Ipad wordt er mee opgeladen. Ik heb er niks voor in hoeven stellen.
Huh? Dat heb ik nog niet meegemaakt.. Bedoel je da als je bijvoorbeeld muziek van een SD kaart luistert en je telefoon aansluit, dat hij dan vanzelf overspringt naar USB?
@Gieltje : ik gebruik een IPhone certified kabeltje dat me 20 euro heeft gekost... Ik verwacht dat dit hetzelfde is als een originele... Mijn originele kabel is na 6 maanden normaal gebruik kapot
Hallo,
Ik rij pas in de OC3 EBL en het viel me op dat ik mijn Iphone5 niet geladen krijg via de ingebouwde USB poort. Klopt dit? Of moet er nog iets ingesteld worden?
Je kunt ook gewoon via de mediaknop terugschakelen naar bijv. SD1... Stuk snellen EN goedkoper.