Vochtige spiegels ' s morgens

Joske

Forumguru
Ja je kent het misschien wel, een auto die buiten slaapt is meestal kleddernat van het vocht na een nachtje. De spiegels zie je niets meer in en maak je dus best vrij met een klein aftrekkertje (moeilijk..) of een doekje, maar dan heb je na 1-2 km terug vochtige spiegels met allemaal strepen op... :nailbiting:

Dus ik vroeg me af of jullie hier op anticiperen? De mensen zonder spiegelverwarming dus ;)

(wat een luxe op die O2 en O3.. zou het niet meer kunnen missen, maar de Faab heeft het dus niet)

Ik heb een aantal producten tot mijn beschikking en vraag me af met wat ik het meeste effect zou hebben?

RainX geel?

rain-x-100ml-se1032490.jpg

RainX zwart?

Rain-X-Anti-Fog.jpg

Of gewoon een paar houthakkerssokken er over trekken 's avonds? :laugh:

KATO%20Mens%20Big%20Foot%20Work%20Boot%20Socks%20Walking%20Socks.jpg

Canon-Eye

Forumguru
Dat er nog auto's zonder rondrijden... sinds midden jaren '80 heb ik alleen maar auto's met spiegelverwarming gereden.
En destijds ging die niet na 10 minuten vanzelf uit, zodat ook in flinke regenbuien de spiegels mooi droog bleven...

Noord26

Forumguru
M'n alto heeft ook geen spiegelverwarming, maar heb ook nooit last van beslagen spiegels moet ik zeggen. Verschilt wellicht per fabrikant? Wel dauw op de ruiten zelf, maar niet op de buitenspiegels.

Canon-Eye

Forumguru
Als je het op de achterkant van het spiegelglas kunt plakken - mits in 12V uitvoering voorhanden - zou het moeten werken?

EdK

Forumguru
Heb altijd twee elektrische kachels blazend op de zijruiten staan en die pakken de spiegels ook mee...

Bovenaan Onderaan