Max5
Senior Member
Tsja, ik vind het geen schoonheid.
Bij rotondes en het betere bochtenwerk wringt 'ie zich maar al te graag de bocht uit. Zit dan nooit echt relaxed te sturen.
En als je vervolgens door wil rijden, moet je met die lange versnellingen de schakelmomenten zo uitkienen dat je niet in het 'zwarte gat' onder de 2k toeren uit komt...
(Jammer dat er geen DSG in de optielijst stond!)
Vandaar de busvergelijking.
Maar misschien ben ik wel verwend met een Miata:24:
Bij rotondes en het betere bochtenwerk wringt 'ie zich maar al te graag de bocht uit. Zit dan nooit echt relaxed te sturen.
En als je vervolgens door wil rijden, moet je met die lange versnellingen de schakelmomenten zo uitkienen dat je niet in het 'zwarte gat' onder de 2k toeren uit komt...
(Jammer dat er geen DSG in de optielijst stond!)
Vandaar de busvergelijking.
Maar misschien ben ik wel verwend met een Miata:24: