Volg de Skodarijder op dumpert

nomad

Senior Member
en dan ? Net alsof Skodarijders nooit fouten maken. Als het iemand in een Ka was geweest had het er ook op gestaan.

Op zich valt me nog mee dat er op dumpert (nog) geen negatieve reacties zijn op het merk Skoda. In het algemeen is het publiek op die site niet zo genuanceerd...

Gieliovd

Forumguru
Niet zo genuanceerd is een understatement van de eeuw :) Het zijn over het algemeen lompe boeren.

Er is al één opmerking.

Ach... dat hou je toch. En ja... inschattingsfoutje :)

skodaboy

Forumguru
idd iedereen maakt wel eens een (stuur)fout.
ff het niveauverschil op vullen met een paar planken en je kan zo weer verder rijden of terug achteruit rijden...:D
met een 02 4X4 was lukt misschien wel ook zonder planken om daar weg te komen :smiley29: al denk ik dat de carrosserie matig gaat schuren over de asfalt en de banden gaan nadien ook wel vervangen moeten worden daar ze op 'gerookt' zijn...:1884:

Constant

Erelid
Ik heb daar tot een jaar geleden vlak om de hoek in Velsen Noord gewoond, ik snap niet dat iemand bij daglicht zo'n verkeersfout kan maken.

EdK

Forumguru
Ik heb daar tot een jaar geleden vlak om de hoek in Velsen Noord gewoond, ik snap niet dat iemand bij daglicht zo'n verkeersfout kan maken.

Ach als je soms ziet wat mensen allemaal doen in de wagen ( kranten en verslagen lezen ) dan verbaast het me niets !

Nou, misschien was het wel middernacht gebeurd en stond ie er al wel een uur of zes totdat het licht werd en iemand kwam om de foto te maken.

Constant

Erelid
Tuurlijk, daarom zit er ook iemand achter het stuur en staat er een motoragent om poolshoogte te nemen :1761:.

Iemand ideeën hoe je deze dames zou kunnen helpen? (serieuze vraag)

Niet serieus antwoord: rijbewijs afnemen:blush:

Serieuze oplossing wordt toch het inschakelen van een sleepwagen. Deze zet de voorwielen van de auto op de lepel waardoor de voorwielen omhoog komen. Vervolgens de auto over de drempel heen trekken.

En daarna alsnog het rijbewijs afnemen ;))

Constant

Erelid
Een grote garagekrik. Zag een keer een vent die z'n rode Honda op een wegafscheiding (zo'n betonnen piramide met de punt omhoog om te voorkomen dat vrachtwagen over de stoep rijden) had gereden, nog erger dan zo'n drempel! Garage in de buurt schoot te hulp met een garagekrik.

Regelmatig rijdt er trouwens een auto in de Amsterdamse gracht, niet alleen vergeten handremmen maar ook parkeerongevallen waarin de eerste versnelling wordt verward met de achteruit, in combinatie met de neiging om flink gas te willen geven. En in IJmuiden rijdt elke week een auto in het water, meestal leeg (handrem vergeten). Het kan dus nog erger!

MarcoO2

Forumguru
Zo, da's de 3e keer dat dit dumpert-topic hier terecht komt! Mannen vinden het blijkbaar toch een boeiend onderwerp... :grin:

Gieliovd

Forumguru
Haha, het duurde even voor hij hier om de hoek kwam zetten.

Schiphol, daar stond ik vanmorgen nog! Met de motor mooi gratis parkeren!

VEEJAY

Forumguru
Met de motor, goed idee. Wat doe je met je koffers? Zijspan?

Over dat krikken heb ik meer gehoord, maar hoe zou je dat precies doen ter bevrediging van die dames?

Gieliovd

Forumguru
Ik ging alleen een vriendin uit Rusland welkom heten in Nederland als verrassing. Ze wist er niks van dus ik vond het wel leuk :)

Tja, met bagage wordt het allemaal even lastiger! Een zijspan heb ik niet :)

Ik kan met een kort reisje dan wel een rugtas meenemen en hem gewoon ergens neergooien op Schiphol (het is allemaal bewaakt met camera's dus ik zou hem zo laten staan denk ik).

Ik heb trouwens een 80 liter backpack waar ik net een jaar mee op reis ben geweest dus in principe red ik zelfs een jaar reizen op de motor! Binnenkort ga ik zelf naar Rusland dus misschien doe ik het zo wel. Scheelt weer een ritje voor de familie om me weg te brengen.

Enne, tja.... Krikken met die dames doe je gewoon door hem eronder te leggen, hem omhoog te doen en dan ff douwen. Dan krijg je het zo klaar.

Aiii

Lid
(het is allemaal bewaakt met camera's dus ik zou hem zo laten staan denk ik).

Zullen de reizigers je dankbaar zijn als ze vertraging hebben, omdat half schiphol afgesloten is i.v.m. een achtergelaten rugtas. :D

Bovenaan Onderaan