Volg de Skodarijder op dumpert

Michel

Forumguru
Enne, tja.... Krikken met die dames doe je gewoon door hem eronder te leggen, hem omhoog te doen en dan ff douwen. Dan krijg je het zo klaar.

Hoe komt het toch dat ik nu opeens heel andere associaties krijg op basis van deze paar regels? ;)

Gieliovd

Forumguru
Zullen de reizigers je dankbaar zijn als ze vertraging hebben, omdat half schiphol afgesloten is i.v.m. een achtergelaten rugtas. :D

Hahaha, néé, die motor! Die zet ik ergens in een willekeurige stalling neer! Niet die rugtas, nee, nee. Weet je wat dat ding kost! En dan krijg ik nog een bommelding aan mijn broek ook :uitlachen:

Hoe komt het toch dat ik nu opeens heel andere associaties krijg op basis van deze paar regels?
:ahum:

;)

Mijn vrouw heeft ooit een VW Jetta op zo'n betonpunt "geparkeerd". De auto is er met een heftruck van een overliggende fabriek weer afgetild. Ik kan me wel voorstellen dat die mannen behoorlijk in een deuk lagen. Zo'n akkefietje geeft trouwens behoorlijk wat schade aan de onderzijde...

Gieliovd

Forumguru
Dat kan ik me voorstellen ja. Brandstoftank? Bodemplaat? Assen? Drijfstangen? Stabilisatoren?

@ Eerdere posts: :grin:

Zo, da's de 3e keer dat dit dumpert-topic hier terecht komt! Mannen vinden het blijkbaar toch een boeiend onderwerp... :grin:

Hé collega, we zitten niet allemaal de hele dag/avond op het skoda-forum te F5-en... :1819:.

Aanvulling: en met deze post ben ik junior member af en member geworden (small step for mankind, big step for Dreverhaven..)

De bodemplaat was dus ingedeukt en ook de chassisbalk was geraakt (net voor het achterwiel). Omdat het om zo'n driehoek ging was de impactzone vrij klein zodat de tank en de uitlaat (die zat gelukkig aan de andere kant) gespaard bleven. Ze was er op (en over) gesukkeld bij het achteruit van een parkeerplaats rijden. Het ding stond rechts achter haar, dus absoluut niet te zien. Tekenend voor de "fijngevoeligheid" van de vrouwelijke gasvoet was wel dat ze er vanuit stilstand vol overheen reed. Een beetje normale chauffeur zou wel gevoeld hebben dat ie ergens tegenaan zat met zijn rechter achterwiel...

De bodemplaat was dus ingedeukt en ook de chassisbalk was geraakt (net voor het achterwiel). Omdat het om zo'n driehoek ging was de impactzone vrij klein zodat de tank en de uitlaat (die zat gelukkig aan de andere kant) gespaard bleven. Ze was er op (en over) gesukkeld bij het achteruit van een parkeerplaats rijden. Het ding stond rechts achter haar, dus absoluut niet te zien. Tekenend voor de "fijngevoeligheid" van de vrouwelijke gasvoet was wel dat ze er vanuit stilstand vol overheen reed. Een beetje normale chauffeur zou wel gevoeld hebben dat ie ergens tegenaan zat met zijn rechter achterwiel...

Octa van Knalselder had geen PDC?? Of dacht mevrouw Knalselder dat de PDC voor een stoepje waarschuwde, waar je met een "beetje" gas geven wel op kon rijden...
Maarre, volgens Knalselder zijn vrouwen geen normale chauffeurs... :laugh:

1/ Het was een Jetta, bouwjaar 1994, en dus zowiezo zonder PDC.
2/ Mijn vrouw is alvast geen normale chauffeur, maar UW veralgemening is mij niet geheel ongenegen... ;)

Bovenaan Onderaan