Rosinfield
† In Memoriam
Ja, maar daar ging het natuurlijk niet over. Het is meer de benodigde tijd om op snelheid te komen
Heuvel af in België op de autosnelweg net de 200 op de gps aangetikt
Geen blijvende schade aan de rug in ieder geval.
Verkeersdrempels zijn juist ook om af te remmen dacht ik….. vind de auto ook fijner hoor!
Klopt! Die van mij haalt op de snelweg ook, gemeten met GPS, 190 echte km/h, zonder storm in de rug en van een helling af. Gewoon vlakke weg. De toerenteller staat dan op 5700 rpm.Ik heb juist een andere ervaring met mijn gechipte citigo
Heuvel af in België op de autosnelweg net de 200 op de gps aangetikt
Audi rijder gepasseerd en die zat achter het stuur toen hij zag wie hem voorbij kwam
Het is normaal dat motoren na verloop van tijd vermogen verliezen, daar ontkom je niet aan. Kijk alleen maar naar de F1, waar motoren na één race zelfs tot 20 pk kwijt kunnen raken.Idd. Alles naar zijn prijs en vermogen. Ook onzin wat hij zegt over dat chippen, want in de praktijk heb je daar bar weinig aan. Het rijdt gewoon helemaal niet verkeerd, al is het maar 60 pk. En ik ben wel anders gewend natuurlijk .
Maar geeft wel vertrouwen naar de toekomst; de onze staat nog maar op nog geen 70 000 km
Hoe slecht is jouw rug dan wel niet?Dik vier ton in een Up...? Dat zou mijn rug niet overleven
Nee, ik weet dat 190 GPS km 5700 rpm is.Dat zal ergens rond de 215 op km-teller geweest zijn met 6,5 tot 7 duizend toeren..?