Tuner111
Forumguru
Gaat dat extra terrein bij skoda waasland dan al beschikbaar zijn? Want vandejaar was het al te klein aan het worden op de parking.
dat zal er normaal zijn eventueel ook nog de parking er naast ook
Gaat dat extra terrein bij skoda waasland dan al beschikbaar zijn? Want vandejaar was het al te klein aan het worden op de parking.
Het is 2 meets achter elkaar gelukt, zowel bij VAG Techniek georganiseerd door @Joske en een keer door mijzelf bij TVS, maar het gaat er dan om dat degene die het sponsort ook omzet moet kunnen draaien die dag, vandaar mijn suggestie om aircoservice aan te bieden, op zo'n manier wordt een frietkraam kostendekkendhet idee van een frietkraam is wel leuk, maar gratis kan dat helaas niet maar ik bekijk de mogelijkheid.
Je hebt me niet goed geobserveerd die dag !@EdK Heb je de kunst van het 'uitdeuken zonder spuiten' nu al zo goed bestudeerd, dat je daar een extra weekendbaan van hebt gemaakt?
Dus je treedt wel in de openbaarheid soms, @EdK ? Je bent voor mij net de buurman in Home Improvement was het dacht ik, waar je alleen het hoedje en de ogen boven de schutting ziet. Alleen heb jij dan ook nog een zonnebril op.....Je hebt me niet goed geobserveerd die dag !
Ik heb genoten naar het vakmansschap van deze man, was als techneut een genot om naar te kijken.
Maar de feeling die deze man voor zijn vak had ga jij en ik nooit krijgen.
Want het is voor een deel het leren, maar het grootste deel is feeling en liefde voor het vak hebben.
je sponsor zal dan ook akkoord gaan enkel wanneer hij weet dat het kostendragend zal zijn. moet je je al op voorhand inschrijven. Daarnaast zal de garage dan ook een technieker beschikbaar moeten stellen tijdens het weekend = reteduur voor een belgische onderneming. Geloof nooit dat Skoda Waasland hier in dit verhaal mee zal gaan. (zijn S3 280pk ter beschikking stellen was al op het randje)Het is 2 meets achter elkaar gelukt, zowel bij VAG Techniek georganiseerd door @Joske en een keer door mijzelf bij TVS, maar het gaat er dan om dat degene die het sponsort ook omzet moet kunnen draaien die dag, vandaar mijn suggestie om aircoservice aan te bieden, op zo'n manier wordt een frietkraam kostendekkend
Over het randje denk ik, want uiteindelijk mocht er behalve Bram niemand in rijdenGeloof nooit dat Skoda Waasland hier in dit verhaal mee zal gaan. (zijn S3 280pk ter beschikking stellen was al op het randje)
vind ik ook. organiseer maar. .Een meeting ergens centraal in NL lijkt mij wel wat!
Zandvoort ????Centraal in NL georganiseerd door de B leden met een frietkot ???
Probeer dan als de B dealers overal een probleem van maken ( ?? ) het in het grensgebied te houden bij een NL dealer die wat meegaander is....
Dus van Breda tot Maastricht langs den grens......
vind ik ook. organiseer maar. .
Tsjjjjjj nog nooit van EB en Vloed gehoord ??Die kuilen liggen er al denk ik.