@Monteurtje @Joske @ertromp
Vandaag de sensor opgehaald in Duitsland , direct wat meer meegenomen! gezien de prijs een stuk beter was dan de prijs die Monteurtje noemde bij de dealer. Dus mocht iemand nog een sensor zoeken ik hou er 2 reserve en de rest mag weg.
Net 1 uur geleden de wagen voor de garage gezet, lamp onder de kap en met flink wat kracht de sensor los.
Zie hier de oude sensor net verwijderd. met kleine handen krijg je hem er zo tussen uit, grotere normale handen moet je ff handig zijn
Hier zie je oud en nieuw naast elkaar, oud is duidelijk op van binnen zo te zien:
na monteren nieuwe sensor in omgekeerde volgorde de wagen op contact en de fouten eruit halen gezien die er in zat van toen ik de wagen voor de garage ging zetten. Hierna weer opnieuw scannen en foutmelding kwam niet terug
Hierna stukje gereden denk 2 kilometer ff blokje om, de afgelopen dagen ging lampje direct aan na 30 seconden en zeg 100 a 200m... Nu tot heden nog niet, morgen de ultime test na me werk, maar ik verwacht dat het nu weer in orde is
heren jullie worden wederom bedankt voor de snelle hulp die geboden werd
Nu heb ik slechts 1 dag voor me werk de wagen niet kunnen gebruiken, had ik hem na de dealer gebracht misschien wel langer. Nu weet ik wat er vervangen is en wat er goed aan is! Zo leer je steeds weer bij en begint het ook leuk te worden
Ik weet niet of het mogelijk is dat de bovengenoemde programma's ook door mij te raadplegen zijn? Bij Mercedes heb ik daar een speciale inlog van voor hun EPC maar Skoda Vag is dus vrij nieuw voor me.
Nogmaals credits voor de heren!