Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Behalve Willem ben ik die dag ook jarig. Niet dat mijn verjaardag mij ook maar 1 sikkepit kan schelen, maar dit jaar ben ik rond die tijd ook nog 12,5 jaar getrouwd, dus ben ik vanaf die zaterdag niet in het land, helaas. Veel plezier alvast.
wil wel kijken of ik kan komen koekeloeren... hangt er vanaf of ik op dat moment een weekend heb gepland met het gezin daar in de buurt! Oh ja, en het hangt ervanaf of ik voor die tijd tijd heb kunnen vinden om Okki goed te kunnen poetsen!
Ben zeer bekend in de omgeving daar dus hulp kan gevraagd worden
@FabiaTsi: Ja absoluut er zijn regelmatig Belgen van de partij op de meetings. Even afhankelijk van de afstand natuurlijk En het is zeker de moeite waard
Programma ziet er mooi uit maar ik moet spijtig genoeg forfait geven voor deze meeting. We hebben dat weekend internationaal toernooi badmintontoernooi in onze club.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.