Voorruitverwarming in- en uitschakelen

EdK

Forumguru
Zelf heb ik de clima wel op auto staan maar de AC hoofdzakelijk uit.
Maar heb hierdoor me voorruit verwarming nooit auto aan zien gaan en bedien deze dan ook altijd manual
En ach de keren dat ik deze werkelijk aan heb staan zijn op 4 handen te tellen per jaar....
 

MarkvdD

Forumguru
Ik denk dat ik hem maar even van auto af haal en eens kijken hoe dat bevalt. In onze Octavia 2 had ik geen voorruitverwarming en voor het ontwasemd houden miste ik die niet. Dan zette ik af en toe even de airco aan en waren de ruiten weer schoon.

Ben wel benieuwd hoe de voorruitverwarming in de winter gaat bevallen want dat lijkt me wel ideaal.
 

hemi24

Forumguru
Ben wel benieuwd hoe de voorruitverwarming in de winter gaat bevallen want dat lijkt me wel ideaal.

Juist daarom zou ik de AUTO stand lekker aan laten staan, binnenkort begint het weer; eerst met beslagen ruiten 's ochtends en over een maand of twee wellicht krabben...
 

MarkvdD

Forumguru
Ja inderdaad dat weer gaat weer komen. Ik ga beide eens proberen en ervaren, auto en manueel. Dan leer ik ook met zulk weer de auto en het systeem beter kennen.

Ten opzichte van onze vorige Octavia 2 heeft deze auto weer wat nieuwere snufjes en systemen en dan vind ik het altijd leuk om ermee te spelen en testen om het te leren kennen en zien wat en hoe het doet.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan