Voorstel rondje

Emporionelis

Forumguru
in Nederland alvast niet.. ik geloof dat dit in Duitsland/Tsjechië wel gaat.

proficiat met je samenstelling, knappe bolide :thumbsup:

Dankje!! Dat dacht ik ook al te zien, jammer dat dit niet mogelijk is in Nederland..

Emporionelis

Forumguru
Het is een tijdje stil geweest en dat bleek niet helemaal ongegrond..
De afgelopen 2/3 weken heb ik al diverse pogingen gedaan om de status van de Octavia te achterhalen.
Helaas kreeg ik alsmaar geen duidelijkheid, tot gisteren dan..
Blijkt dat de auto helemaal niet besteld is (reden laat ik achterwegen)..!!!! Het spreekt voor zich dat ik niet heel vrolijk van werd maar de LM en dealer hebben het goed opgepakt.
Ze zijn in de hoogste boom geklommen en kunnen een spoed order plaatsen zodat de auto in week 8 (volgende week) gebouwd zal worden.
Aflevering zal in week 11 plaatsvinden, al met al een goede afloop Maar ik had het graag anders gezien.
Einde van de week krijg ik een VwGolf SW als voorloopauto, bn ik iig een opweg naar een VAG produkt :-)

To be continued...

Emporionelis

Forumguru
Zo, inmiddels weer een eerste stap gezet naar een VAG produkt. afgelopen maanden heb ik als tussen/voorloopauto een Volvo V40 gehad en nu een Golf variant.

Eindelijk weer ruimte! + een fijne auto! de V40 was duidelijk niet mijn soort auto!

Emporionelis

Forumguru
Helaas is ook week 11 niet gehaald maar ik heb inmiddels een datum; Woensdag 13 april :yeah::yeehaa::dankje:
aanstaande weekend mag ik bij de garage aan de slag om wat spullen erop te zetten.
wij zijn er bijna, wij zijn er bijna,

Canon-Eye

Forumguru
Eindelijk weer ruimte! + een fijne auto! de V40 was duidelijk niet mijn soort auto!
Kan mij daar iets bij voorstellen. Rij wel eens mee met een V40, maar na het instappen door een soort van brievenbus (hoge dorpel, lage daklijst) krijg ik toch een vervelend opgesloten gevoel.
Dan mag mijn Fabia II combi misschien een beetje ouderwets "vierkant" lijken - dat geeft wel véél meer ruimtegevoel!

Bovenaan Onderaan