Voorstellen en keuze....

Wiseguy

Actief lid
Alhoewel... bedenk me net dat vanaf volgend jaar de totale kosten ineens van je salaris ingehouden gaan worden.... kost het je dus toch nog 75,00 per maand... /forum/images/graemlins/grin.gif maar goed.... mijn advies is nog steeds de 1.9 TDI...

@Wiseguy: Ik hoop niet dat ik te bijdehand reageer... Ik bedoel het niet gemeen ofzo.... maaruh... de beslissing voor de diesel was al genomen (lees een reaktie of 2/3 boven de jouwe.....) /forum/images/graemlins/489.gif
Wellicht dat ik de topic titel even moet (laten) aanpassen /forum/images/graemlins/wink.gif

Wiseguy

Actief lid
/forum/images/graemlins/blush.gif /forum/images/graemlins/blush.gif /forum/images/graemlins/blush.gif /forum/images/graemlins/blush.gif /forum/images/graemlins/blush.gif Mijn excuses Gevaarlijke gek.... dat had ik niet gelezen... Goede keuze

Hij is binnen !!

Nog 8 daagjes wachten...... /forum/images/graemlins/frown.gif
485PICT3586.jpg

___JC___

Forumguru
Re: Hij is binnen !!

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Nog 8 daagjes wachten...... /forum/images/graemlins/frown.gif
485PICT3586.jpg

[/ QUOTE ]

Ah, Island Green Metallic. Mooie wagen!
Zat zelf ook nog te twijfelen om de O2 in deze kleur te bestellen maar het is toch een zwarte geworden.
Veel plezier! /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Dus morgen is de grote dag, collega ? /forum/images/graemlins/wink.gif
Veel plezier alvast en laat ons weten hoe het je is bevallen.

Collega /forum/images/graemlins/wink.gif
Gisteren was inderdaad de grote dag en heb inmiddels de eerste 150 km er op zitten.
Het is allemaal nog even wennen, zeker de instap. (Ben een MPV gewend)
Vooral motorisch is het een genot, hij hangt lekker aan het gas. Waar ik nog niet helemaal over uit ben, is het weggedrag op de snelweg. Voor mijn gevoel moet ik wel heel erg vaak corrigeren. (maar daar is een ander draadje over....)
Dinsdag even naar Turnhout en Eindhoven dus voor mij (vanuit de randstad) snelweg genoeg /forum/images/graemlins/tongue.gif
Hoe'st trouwens met jouw bestelling?

Gefeliciteerd met je O2 !
Volgens de dealer is de mijn in week 3 geproduceerd en komt hij bij hem in week 5 binnen.
Ik zit er nu wel om te springen, want door een achillespeesoperatie kan ik voorlopig niet koppelen...

Bovenaan Onderaan