Voorstellen en op zoek

Hallo allemaal,

Ik heb even rondgekeken op het forum en vond het toch wel even tijd nu om mezelf voor te stellen. Ik ben Alwin en heb (helaas) nog geen Skoda maar ben momenteel wel op zoek naar een mooie gebruikte Superb 2 combi diesel. Ik rij al jaren VAG en dat bevalt me prima.

Als ik rond kijk op het forum is eigenlijk iedereen enthousiast over de auto. Ik vind vooral de ruimte geweldig:) Ik ben zelf ca 1,90 en mijn oudste zoon (16j) is mij al voorbij. Daarna komen nog 2 dochters die ook nogal lang zijn....

Wat me opvalt is dat er vrij weinig particulier te koop staan. De meeste autos die je ziet op Marktplaats oid zijn (naar mijn idee) ex-lease wagens. Nou hoeft dat op zich geen probleem te zijn hoor, dat weet ik best, maar dat vind ik gewoon opvallend. Heeft iemand een idee hoe dit komt?

Hebben jullie tips waar ik op moet letten als ik ga kijken voor een Superb? Welke uitvoeringen zijn leuk? Ik denk zelf aan een Ambition Business maar wellicht zitten daar dingen in die je eigenlijk niet echt gebruikt maar wel voor betaalt bij aanschaf omdat het een duurdere uitvoering is.

Mijn budget is ca 12,5 k€, ik heb het idee dat daar wel wat voor te vinden moet zijn toch? Of hebben jullie daar een andere mening over?

Ik hou me aanbevelen voor jullie (ervarings) deskundige tips en tricks mbt de Superb Combi :thumbsup:

Groeten,
Alwin

Bovenaan Onderaan