Voorstellen en op zoek

s-line

Forumguru
Welkom @alwinver, Ik denk dat je inderdaad voorlopig weinig privé Superb,s zal vinden. Er zijn gewoon niet veel mensen die privé een Skoda kopen. Skoda is een merk waar mensen toch een ruim VAG product rijden maar voor weinig centen. En daar gaat het om in Holland zo langzamerhand. Dus privé rijders zijn in Nederland schaars. Succes met de zoektocht!

Bedankt allemaal voor het warme welkom. Ik zal eens contact opnemen met der Einser !

Laatst bewerkt:

kansberg

Forumguru
Welkom! Heb zojuist even de Superb van der Einser bekeken, inderdaad een hele mooie! En ik ben echt niet bevooroordeeld, want ik rij in een zwarte Superb Combi 1.6 TDI ABL ;) Persoonlijk denk ik dat, samen met de XM (ook heel ruim, comfortabel met hoofdletters, zuinig en luxe, maar wel veel afschrijving) destijds, dit de beste autokeuze is geweest die ik tot dusver heb gedaan. De Superb is vrij van problemen, rijdt heel comfortabel en vooral zuinig! De ruimte is geweldig en het is een fijne caravantrekker (met hulpveren). Wat mij betreft een aanrader als je een ruime, luxe, betrouwbare auto zoekt die toch rekening houdt met je portemonnee.

kansberg

Forumguru
Oh ja, bijna vergeten: de waterpomp is bij de 1.6 TDI's een aandachtspuntje, maar zijn meestal rond de 80.000 km. al vervangen. Voor de rest is het een probleemloos blok, beetje knorrig tijdens de winterdag bij de koude start maar dat ben ik zelf ook dus kan ik dat Skoda niet kwalijk nemen.

Morgen m'n auto halen! Het is uiteindelijk een zwarte Ambition Business geworden met 18" wielen, 1.6 TDI met 120.000 km. Distributie, waterpomp etc allemaal net vervangen dus ik kan er even tegenaan!

hemi24

Forumguru
Alsnog welkom en alvast gefeliciteerd met de Skoda!

Laat ons meegenieten met wat foto's van je nieuwste aanwinst!!!

Ik had anders nog wel een mooi exemplaar voor je geweten:

1615500_1.jpg

Link: Skoda Superb Combi 1.6 TDI Greenline Ambition Businessline

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan