Dly6
Lid
Ik heb de tweede tankbeurt achter de rug en het verbruik is hoger uitgevallen. Ongeveer 1 op 11.5. Had 460 km gereden en er ging 40 liter in. Moet er wel bij vermelden dat de eerste klik bij 36 liter was maar ik kreeg er toch nog 4 liter bij uiteindelijk. Wat wel raar is dat de boordcomputer nog 5 streepjes brandstof gaf inclusief de twee streepjes reserve. Dat zou betekenen dat die 5 streepjes nog 5 liter zou zijn gezien de tankinhoud 45 liter is?
Even opletten of ik niet een lekkage heb Rijstijl was normaal tot zuinig, geen gekkigheid. Paar keer wat meer mensen in de auto mee gehad en wat wind tegen gehad maar zo'n grote terugval lijkt mij niet helemaal kloppen. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik de voorgaande keer dan niet helemaal vol vol heb getankt.
Ik zie meerdere reviews met verbruiken van 1 op 16 plus dus dat wil ik ook wel halen Even in de gaten houden, wordt vervolgd.
Even opletten of ik niet een lekkage heb Rijstijl was normaal tot zuinig, geen gekkigheid. Paar keer wat meer mensen in de auto mee gehad en wat wind tegen gehad maar zo'n grote terugval lijkt mij niet helemaal kloppen. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik de voorgaande keer dan niet helemaal vol vol heb getankt.
Ik zie meerdere reviews met verbruiken van 1 op 16 plus dus dat wil ik ook wel halen Even in de gaten houden, wordt vervolgd.