Voorstellen Leaserijder Ernsth

Desperado

Forumguru
Welkom!
Alleen in het verkeerde topic gedaan, dus maar even bericht gestuurd naar de modjes om het te verplaatsen.

ErnstH

Actief lid
Bedankt iedereen... en ook bedankt voor het verplaatsen naar het juiste topic.. ik ga echt niet met een boormachine aan de gang.. lange afstanden zullen idd gereden gaan worden..

kansberg

Forumguru
Welkom Ernst, vind de grille heel mooi, dit in tegenstelling tot de booskijkers, ben meer van vrolijke kijkers zeg maar. Heel veel plezierige en vooral veilige kilometers gewenst met je nieuwe Octavia. Een prachtige auto! (Zeker met de honingraat-grille:jaja:).

Cordoba

Forumguru
en aub geen voorstel over op bokken zetten of boormachine erop.. kost tijd herrie ergernis heb geen koelfan en kom dan niet uit met mijn diesel berekening :D

Ik wilde eigenlijk voorstellen om gewoon een weekend een vermogensmeetbank te huren: je rijdt 'm op de rollenbank, zet de cruisecontrol op 140, en af en toe met een jerrycan de tank bijvullen (kan terwijl op de rollenbank rijdt).

[Ernstige mod on] In elk geval welkom Ernst, en alvast veel voorpret van de Octavia [/Ernstige mod off]

auriga

Forumguru
Welkom ErnstH
Heb zelf ook een o3 glbl in bestelling staan
Misschien een ideetje om de polo een dagje op de vermogensbank te zetten, tank volgooien en cruisecontrol aan en laat mAr lekker draaien

ErnstH

Actief lid
hmmm wat kost dat een rollerbank? huren? in de omgeving Groningen :D kan 800km rijden op een tank. 180km/u dat is rekening houdend met het hogere verbruik tank leeg na 4uur dan denk ik dat het ook wel verstandig is om even pauze te houden :D en eventueel te tanken.. ik moet echt lachuh dat jullie zo meedenken..

auriga

Forumguru
Zag het inderdaad toen ik mijn bericht al gepost had :sterretjes:

Toch idioot dat je extra kilometers moet rijden om onder een boeteclausule uit te komen, terwijl die extra brandstof voor die zinloze kilometers toch ook door iemand (werkgever?) betaald moet worden...
Misschien kun je het op een akkoordje gooien.
Eigenlijk zou je bijna geld toe moeten krijgen: de restwaarde van de auto met minder km is immers hoger...

ErnstH

Actief lid
Zag het inderdaad toen ik mijn bericht al gepost had :sterretjes:

Toch idioot dat je extra kilometers moet rijden om onder een boeteclausule uit te komen, terwijl die extra brandstof voor die zinloze kilometers toch ook door iemand (werkgever?) betaald moet worden...
Misschien kun je het op een akkoordje gooien.
Eigenlijk zou je bijna geld toe moeten krijgen: de restwaarde van de auto met minder km is immers hoger...

eens maar aan de andere kant ook begrijpelijk. ik moet anders mijn lease contract uitzingen tot en met 26-05-2015 en dan krijgen ze nog elke maand dikke euries..

Falcon

Donateur
Tegen die tijd had je ook mijn Leon wel kunnen overnemen @ErnstH ;) #collega

Die velg in je avatar liggen ook onder mijn auto btw ;)

Sparkie

Forumguru
Toevallig geen nieuwe collega in dienst genomen die ook een leaser uit mag zoeken?
Dan zou je hem mooi door kunnen schuiven :jaja:

Bovenaan Onderaan