Voorstellen, Maurice zonder skoda ervaring..

Ja die meid is aardig handig :cool:!

Ik was al een beetje aan het speuren op het forum, maar hebben jullie ervaring met het verlagen van een octavia(rs)?

Ik denk dat ik wel graag voor een schroefset wil gaan, en weet dat de kw streetcomfort een goede optie is. Die is alleen wel wat prijzig :D

Antera

Donateur
Ja die meid is aardig handig :cool:!

Ik was al een beetje aan het speuren op het forum, maar hebben jullie ervaring met het verlagen van een octavia(rs)?

Ik denk dat ik wel graag voor een schroefset wil gaan, en weet dat de kw streetcomfort een goede optie is. Die is alleen wel wat prijzig :D

U bent welkom voor Uw vragen en antwoorden en wie weet kunnen we er samen aan uit komen. Je kan me whatsappen of mailen wat je het liefste hebt.

We zijn onderhand alweer bijna een half jaar verder en de RS is voorzien van andere velgen, banden, AP schroefset en een nanolex glascoating

Antera, bedankt voor je tips maar ik heb via via een ap set over kunnen nemen.

Ik ben erg blij met deze skoda, maar ik maak helaas sinds kort niet zoveel kilometers meer voor mijn werk. Hij komt dus waarschijnlijk te koop.
Gr Maurice

Laatst bewerkt:

Timmer

Forumguru
Die blinkt wel best mooi. Is dat door die glascoating?? Jammer dat je ze eventueel weg gaat doen.

Bovenaan Onderaan