Voorstellen @Pendragon....na 14 jaar :)

ertromp

Forumguru
Tis toch te gek voor woorden dat jij als 1 van de grondleggers van dit forum en met jou staat van dienst hier zich moet voorstellen om iets verkocht te krijgen. Leden hier moeten zich schamen als ze je niet kennen!
Ik was in de veronderstelling dat als je sinds 2004 lid bent gewoon toegang hebt tot zoiets als de bazaar en nog logischer dat je handel gewoon voor dubbele centen door PON terug gekocht wordt en dat een Karoq door hen voor zo'n trouwe rijder voor de helft van de centen geleverd wordt.
Desalniettemin welkom en hopelijk heeft een ander weer net zoveel plezier van je handel als jij hebt gehad.

Pendragon

Donateur
Tis toch te gek voor woorden dat jij als 1 van de grondleggers van dit forum en met jou staat van dienst hier zich moet voorstellen om iets verkocht te krijgen. Leden hier moeten zich schamen als ze je niet kennen!
Ik was in de veronderstelling dat als je sinds 2004 lid bent gewoon toegang hebt tot zoiets als de bazaar en nog logischer dat je handel gewoon voor dubbele centen door PON terug gekocht wordt en dat een Karoq door hen voor zo'n trouwe rijder voor de helft van de centen geleverd wordt.
Desalniettemin welkom en hopelijk heeft een ander weer net zoveel plezier van je handel als jij hebt gehad.

:maakmegek::maakmegek::maakmegek::maakmegek::maakmegek::deuk::deuk::deuk::D:D:D:D Dank je wel Erik. Je hebt mijn dag gemaakt. Ik heb er niks aan toe te voegen. Ben het helemaal eens :laugh:

AndreM

Forumguru
Ook van mij krijg je een enorm WELKOM @Pendragon :bloemen:

1 ding snap ik niet, ieder nieuw lid krijgt na de eerste regel die hij of zij schrijft direct om de oren dat je VOOR moet stellen. :jaja:
Het stelt misschien niet zoveel voor, maar blijkbaar heb jij een manier gevonden om je tussen de mazen der wet te maneuvreren of je 14 jaar lang schuil te houden in je kofferbak of op de zolderkamer.
Doe mij denken aan Pietje Bell met de "Zwarte hand". :maakmegek:
Maar eigenlijk vind ik dat je ons nu wel mag vertellen hoe je dit voor elkaar heb gekregen wel 14 JAAR lang. :D

EdK

Forumguru
1 ding snap ik niet, ieder nieuw lid krijgt na de eerste regel die hij of zij schrijft direct om de oren dat je VOOR moet stellen. :jaja:
14 jaar terug was het hier veel gemoedelijker en werd je niet afgetikt op je voorstellen....:deuk:

Maar de vermoedelijke reden ligt bij mijn weten dat er ooit een migratie is geweest van het forum.
Want er zijn meerdere guru's die er opeens achter kwamen dat ze zich nog moesten voorstellen toen ze wat wilde verkopen.
Zelf weet ik dat ik me ooit heb voorgesteld toen ik hier lid werd, maar als je nu zou gaan zoeken dan ben ik bang dat je er niets van terug vind
En ach boeiend, heb toch niets te verkopen ondanks dat er nog bijna nieuwe wieldoppen van een Fab 1 en een Swing uit de Yeti hier stof liggen te happen...:pieker::pardon:

Jewepe

Forumguru
Meer dan eens met @ertromp . Maar dat heb ik eerder al proberen te signaleren. Er worden regeltjes "afgesproken" (door wie weet ik niet) en waar regels zijn verdwijnt de aandacht. Terwijl met wat aandacht elke, een beetje empathisch denkende moderator de flexibiliteit zou moeten kunnen opbrengen om voor iemand die al 14 jaar lid is, 36xx gewaardeerde bijdragen heeft geleverd, forumguru is en ook nog eens donateur, een uitzondering op "de regel" zou moeten kunnen maken. Dat een forum dat bedoeld is voor enthousiastelingen, hobbyïsten en liefhebbers geregeerd wordt door "regels" vind ik eigenlijk te triest voor woorden. Het is dat hier heel veel deskundige, grappige en serieuze mensen aanwezig zijn die mij, en vele anderen, van goede informatie voorzien en dat de regelzucht nog geen epidemische vormen heeft aangenomen, dat ik nog steeds met plezier het forum bezoek. Maar het moet niet erger worden. Paarse krokodillen heb ik een afschuwelijke hekel aan.

Pendragon

Donateur
Ik denk dat Peter gelijk heeft. Ik heb ook zelf geen poging gedaan om het te vragen. Ik wist het ook gewoon niet en kwam erachter toen ik er wat wilde plaatsen. Geen ramp en we babbelen gezellig verder op dit mooie forum

MarcoO2

Forumguru
Meer dan eens met @ertromp . Maar dat heb ik eerder al proberen te signaleren. Er worden regeltjes "afgesproken" (door wie weet ik niet) en waar regels zijn verdwijnt de aandacht. Terwijl met wat aandacht elke, een beetje empathisch denkende moderator de flexibiliteit zou moeten kunnen opbrengen om voor iemand die al 14 jaar lid is, 36xx gewaardeerde bijdragen heeft geleverd, forumguru is en ook nog eens donateur, een uitzondering op "de regel" zou moeten kunnen maken. Dat een forum dat bedoeld is voor enthousiastelingen, hobbyïsten en liefhebbers geregeerd wordt door "regels" vind ik eigenlijk te triest voor woorden. Het is dat hier heel veel deskundige, grappige en serieuze mensen aanwezig zijn die mij, en vele anderen, van goede informatie voorzien en dat de regelzucht nog geen epidemische vormen heeft aangenomen, dat ik nog steeds met plezier het forum bezoek. Maar het moet niet erger worden. Paarse krokodillen heb ik een afschuwelijke hekel aan.
Beetje overtrokken reactie dit. Alsof er uberhaupt een moderator aan te pas komt... ik heb me ook ooit weer opnieuw voor moeten stellen - en daar smakelijk om gelachen. Nee: jezelf niet tevserieus - het is maar een forum...

EdK

Forumguru
Heren allemaal ff tot 10 tellen en dan lachen........

HOI in voorsteltopic is al genoeg...
Als ik me weer zou voorstellen zou het "HOI ik ben EdK" zijn en meer niet..

En fora als dit word gerund door vrijwilligers, dus waarom zo gecompliceerd reageren ?
Het is geen bedrijf met allemaal regeltjes en wetjes...

Maak me drukker om het feit dat de rente op spaargeld zo verdomde laag is !

brepus13

Forumguru
[QUOTE="EdK, post: 789326, member: 987

Maak me drukker om het feit dat de rente op spaargeld zo verdomde laag is ![/QUOTE]

Ik ook, daarom geven we gewoon lekker uit ;)

Bovenaan Onderaan