Voorstellen Skoda Octavia RS combi

LT83

Forumguru
Zo dan, dat is wel lekker zeg...Erg lekker zeg :)
Alle mods zijn dus niet voor niets geweest!!!
310 pk uit een K03 is monsterlijk, helemaal zo netjes vlak.
Jouw uitdraai is nog net wat langer vlak, misschien toch net het voordeel van een volledige uitlaatlijn i.p.v. enkel downpipe.
Nu wel 102 blijven tanken he....:)
Wanneer gaan we sprinten Bas...:)

koreaan

Forumguru
@Luuk We hadden het al over jouw auto. Beide auto over 300 pk zien ze niet vaak! Gelukkig kunnen wij per 31.12.14 102 tanken in sneek. Moet zeggen dat t spul wel erg duur is!

Sprinten is altijd goed! Verschil zal te verwaarlozen zijn.

LT83

Forumguru
Ja daarom is het leuk zal echt close zijn, even de bandjes aflaten bij wegrijden en dan op 3 bar voor de tussensprints ;)
heb je de uitdraai nog over elkaar gezien?
Denk dat het echt altijd zowat binnen de 5pk verschil blijft, wel apart!
Het is zeker bijzonder 310 pk, dat zei @Raceeend ookal toen ik kwam rollen met de intake.
Competition is wel duur, maar ik blijf het wel tanken, dat bijmengen is ook veel werk (en tijd is geld) en op pure 98 is hij echt wel minder fel.

koreaan

Forumguru
@Luuk Thijssen blijf 102 tanken:) heb inderdaad de uitdraaien over elkaar gezien.
vooral het hogere koppel valt op, die skoda gaat zeker nu nergens naar toe;)

toch wel spannend ik was al verbaast bij de eerste run van 308 pk, kwam toch nog op de 310 pk
had een grijns van oor tot oor!

LT83

Forumguru
dit was die van mij 2 jaar geleden.
De verschaling is iets anders bij het toerental dus hij lijkt anders, maar als je naar de pk's en het verloop kijkt scheelt het niet erg veel. Al is die van jou nog wat mooier vlak qua koppel.

stage 2 K&N.jpg

• Leuk
Waarderingen: CDK

koreaan

Forumguru
Daarom zei ik lijkt wel een exacte kopie. Koppel houdt ie misschien iets langer vast. Ach minimale verschillen maar beide 300+ anders moet je mark vragen of ie ze over elkaar wil leggen.

SteefvH

Senior Member
Wel leuk om op facebook te zien bij JD al die gti grafieken en dan 1 skoda met een hoge mooie boog. Toch wel trots op die skoda..!

koreaan

Forumguru
@dirkkroneman thanks! dat ben ik ook zeker!

op de facebook pagina van JD Engineering is een filmpje te zien alle runs.
je vindt hier ook een impressie van de nieuwe sound!

we rijden niet zo vaak in de Skoda maar het blijft een feest!

LT83

Forumguru
Leuk om te zien @koreaan, die van jou zal wel een fractie rapper zijn.
Hij houdt het koppel net iets mooier vast in het middengebied, al zullen de verschillen bij een 100-200 sprint erg klein blijven denkik.

koreaan

Forumguru
@Luuk Thijssen 1 keer verkeerde benzine en de grafiek is andersom. Toch mooi om te zien dat beide Skoda's zo goed presteren.

Moeten maar eens een blokje om er zijn nog wel meer kanonnen hier, kan leuk worden.

Bovenaan Onderaan