Voorstellen, vanaf 19-2015 skoda rijder

doncalitri1984

Forumguru
Gefeliciteerd!

Begrijp ik het goed dat je auto een voorraad auto was , maar desondanks deze ruim 2 maanden later "gebouwd" is?

Gefeliciteerd!

Begrijp ik het goed dat je auto een voorraad auto was , maar desondanks deze ruim 2 maanden later "gebouwd" is?

@donaldhitz1958 Dankjewel :-) Nee, dit was geen fysieke voorraad auto. Het was een auto in "pijplijn" voor dealer voorraad. Maar doordat deze auto niet definitief was ingepland, kon ik die auto gewoon nog wijzigen naar mijn wensen lijst en niet zoals zij 'em hadden besteld. Op 7 februari besteld en zou in 1e instantie week 19 gebouwd worden, maar werd uiteindelijk week 17 gebouwd. Dus gisteren 7 mei afgeleverd. Dus 2 maanden levertijd. Duurt altijd lang dat wachten, maar nette levertijd :-)

kansberg

Forumguru
Welkom Pascal, een zéér complete Octavia kun je wel zeggen! De sloten ken ik, een buurman heeft er ook één laten monteren op de automaatbak van zijn C-RV, de verzekeringsmaatschappij eiste dit. Dezelfde verzekeringsmaatschappij weet denk ik niet dat ik de mooiste auto van de straat heb, want...een Skoda :D

Heb wel interesse in ODB slot ... makkelijk (Zelf) in te bouwen?

@donaldhitz1958 Vorig weekend het OBD slot in m'n Skoda Octavia III ingebouwd en het is heel makkelijk zelf in te bouwen (je krijgt er een handleiding bij). Heb er zelf 10 minuten over gedaan bij de 1e keer, zou normaal denk ik in 5 minuten ook wel kunnen.

Ik kan jullie het OBD-slot aanbieden voor iedere Skoda voor € 69,- incl. verzending.
Montage van het OBD-slot is dus zelf te doen.

Als jullie interesse hebben, kan ik deze voor jullie bestellen.
Het liefste natuurlijk voor een aantal auto's tegelijk zodat de verzending van Tsjechië naar Nederland redelijk gedekt blijft ;)

Groeten Pascal.

Bovenaan Onderaan