Voorstellen vreemde eend.

Race Eend

Forumguru
lol, nu je het zegt, ik was bezig met de tuinman een (import) tiguan uit zijn hoofd aan het praten en een yeti te kopen. Helaas op dit moment nog geen DSG in de Yeti, maar die zal spoedig komen.:473:

cvegreen

Forumguru
Dat terwijl race eend zelf Seat rijdt . Wanneer komt u skoda voor de deur te staan ? Een leuke RS bv?

Race Eend

Forumguru
De Seat zal niet weg gaan, daar zit te veel werk in en bevalt me nog prima.

Als 2e auto (eigenlijk onze dagelijkse auto), zou ik graag een Fabia RS TDI willen, die van een belgisch clublid die door ons getuned was op de skoda meeting bij oa JDEngineering, vond ik echt een plaatje. Super zo in het zwart, helaas bijna tweedehands niet te vinden (bovendien moet ik nu het geld steken in het sparen voor een koophuis, golf 2 is lekker goedkoop en in super staat).

Ben jij niet de (ex)eigenaar van die skoda cvegreen?

694336012_6_yebl.jpeg

MarcoO2

Forumguru
Die is inderdaad erg mooi! Kan me nog een ritje vanuit Lochem herinneren waarbij Glenn en ik achter, naast en voor elkaar reden, allebei met een dikke grijns op ons gezicht vanwege de sensatie van een veel hoger vermogen en koppel! :xyxthumbs: Bedankt hé, Mark! :grin:

cvegreen

Forumguru
Ben jij niet de (ex)eigenaar van die skoda cvegreen?

Ben wel ex eigenaar van een zwarte F1 , maar die van mij was een 1.2 6V classic met een paar optie's waaronder CV met afstandsbediening + electr ramen voor en manuele airco . Dus zeker niet die mooie RS van een medelid .

Bothje

Heel gewoon lid
Als 2e auto (eigenlijk onze dagelijkse auto), zou ik graag een Fabia RS TDI willen, die van een belgisch clublid die door ons getuned was op de skoda meeting bij oa JDEngineering, vond ik echt een plaatje. Super zo in het zwart, helaas bijna tweedehands niet te vinden
Glenn heeft inderdaad een heel mooie en snelle voiture........

Blijft elke auto die je tuned zo in je geheugen staan?

Bijlagen

• IMG_0739.jpg
    IMG_0739.jpg
    91,9 KB · Weergaven: 28
  • IMG_0867.jpg
    IMG_0867.jpg
    95,7 KB · Weergaven: 32

Race Eend

Forumguru
De meeste auto's die niet compleet standaard zijn kan ik me wel herinneren hoor, zeker op die meeting dagen. ;)

Bovenaan Onderaan