Voorstellen

Stejogini

Actief lid
Hallo mede Skoda rijders

Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Jolijn aka Stejogini (eerste letters van mij, m'n man en kids )

We zijn sinds gisteren 30-10 de trotse eigenaars van onze eerste Skoda! De Superb combi om precies te zijn. Een 1.4 tsi business line.

ImageUploadedByTapatalk1414789461.659627.jpg

Ik heb al wel wat info uit dit forum gehaald waarvoor dank! Nu begint onze ontdekkingstocht in onze auto naar de vele opties! Zo bleek vanavond dat onze telefoonvoorbereiding gewoon een normale aansluiting is! Blij blij scheelt geld! Kunnen we aan andere extra's uitgeven zoals bijv. Rubberen matten! Houden we de nieuwe auto mooi en netjes .

Nou ik hoop hier nog meer nuttige info en gezelligheid te vinden!

Joske

Forumguru
Welkom op het forum :thumbsup:

vraag me juist 1 ding (uit nieuwsgierigheid) af: heb jij meer interesse in auto's dan je man? ;)

Of gebruiken jullie de account samen op het forum? :D

Stejogini

Actief lid
nee Joske ik gebruik mijn eigen account.. niks samen..... ik heb meer interesse dan mijn man ;) Hij is de wijnfreak en de treiner.. ik de auto freak en dus de bob :D enne leuke naam Joske.. mijn dochter's tweede naam is ook Josje...

Joske

Forumguru
ok vandaar! Ik ken Josje als naam hier in BE alleen maar van K3 ;) (en alle liedjes ondertussen ook.. aangezien ik 2 jonge fans heb rondlopen :D )

Stejogini

Actief lid
Ja bevalt goed. heerlijk al die beenruimte. Qua zuinigheid valt het ook wel mee.. stadse ritjes 1 op 10 en op de snelweg 1 op 15.... maar ik heb nog wel steeds ene probleem met de radio-ontvangst! Skyradio en nl3 en 1 en 2 zijn sterk.. Q music, 538 en Slam zijn bagger. Bij de Skoda dealer in Deventer geweest. Ze hebben hem uitgelezen. de 3 antennes waren niet stuk volgens hen, en ook zou er geen sprake zijn van draadbreuk (kunnen ze kennelijk uitlezen). Ze willen nu een ander Amundsen systeem erin zetten om te bekijken of ik daar ook slechte radio ontvangst mee heb. Want zij denken dat het aan mijn Amundsen 310 systeem ligt. Zelf heb ik het idee dat er toch iets is met een antenne stekker, versterker of de antenne zelf. Dit omdat de andere zenders wel gewoon een helder geluid geven. Ik heb niet zoveel zin in een nieuwe Amundsen systeem a 1000 eurie. Ik heb net voor 150 euro de nieuwste navigatie software erop gezet ;-(
We hebben nog wel 6 maanden bovag garantie. Ik kan dus terug naar de garage want alleen maar skyradio afspelen gaat nergens over. De dealer gaf aan dat analoge zenders (mijn apparaat ontvangt du geen digitale zenders) niet meer geüpdatet worden en dat dat ook voor het probleem kan zorgen.... en ik weet niet of ik het systeem kan laten omzetten om digitale zenders te kunnen ontvangen.. weet iemand hier misschien meer van?

Bovenaan Onderaan