Voorstellen

kansberg

Forumguru
Vervelend, die slechte ontvangst. Heb eerlijk gezegd geen idee of het in het antennesignaal zit, ik luister vrijwel altijd eigen muziek en soms radio 3, die storingsvrij doorkomt. Andere heb ik nog niet geprobeerd. In mijn Superb zit overigens een Columbus, maar kan mij niet voorstellen dat deze op het hoogfrequent gebied anders in elkaar steekt dan een Amundsen.

Wat ik wel weet uit mijn periode als radio/tv monteur is dat het versterken van een 'mobiel' antennesignaal meer drama geeft dan verbetering. Een antennesignaal bestaat uit ruis en signaal. Als je deze beide gaat versterken dien je in de eerste instantie meer signaal dan ruis te hebben voor het beste resultaat. bij een bewegend object, zoals een auto, wisselt dit continue en heeft versterking eigenlijk geen zin.

Een DAB module bied uitkomst maar vrees dat dit voor de Amundsen niet beschikbaar is.

Stejogini

Actief lid
Nou ik ga maandag terug naar de garage waar we hem gekocht hebben (wel weer een tochtje ;) ) maar dat is het geld wel waard denk ik.. We hebben immers Bovag garantie.... hou jullie op de hoogte wat het zou kunnen zijn ;))))

Bovenaan Onderaan