Voorstellen

Highway

Forumguru
Even een update. Helaas nog geen foto's - nog geen tijd voor gehad deze te maken.

Het is geworden en Superb combi uit 2010, 1.8tsi ambition. Deze heeft xenon, electrische stoel, amundsen navigatie, 17" lmv, parkeer sensoren achter en voor. Kleur - rood.

Tot dusverre iets meer dan 300km gereden (geen tijd voor een flinke rit), rijdt super :D Binnenkort eenboelkm's gana afleggen om het olieverbruik eens te controlleren (voor de garantie afgelopen is).

Highway

Forumguru
Dankje. Vandaag de auto laten uitlijnen. Reden - voor de zekerheid dat alles goed staat.

De uitlijning stond redelijk fout. Dit verbaasde me, want de auto voelde prima aan op de weg.

De keuring bij Vag techniek wees aan dat de achterbanden wat aan het cuppen waren. Dit aangegeven en tot mijn verbazing konder ze de achterwielen stellen! Zelf gezien hoe hij de waarden veranderde! Ik dacht dat het niet mogelijk was op de Superb, blijkbaar dus wel.

Nu afwachten om te kijken of het idd. verholpen is.

Highway

Forumguru
Geen goede foto, nog niet de tijd gehad om een goede, nette fotote maken maar hier alvast een idee :tongue:

Bijlagen

• foto_klein.jpg
    foto_klein.jpg
    96,8 KB · Weergaven: 10
Bovenaan Onderaan