Voorstellen

Waalko Kramer

Forumguru
beste skodarijders ik wil me hierbij even voorstellen. Ik ben Ben Hoogendijk uit Zaandijk. Ik ben geboren in Zaandam in 1956. Mocht nu een leaseauto uitkiezen en na gereden te hebben met de Peugeot 308 SW, de Golf en de Skoda Octavia is het de laatste geworden. Ik krijg deze Greenline 1.6 TDI Hatchback op 10 januari 2015 afgeleverd. De kleur is metal grey geworden.

Voordat ik vragen krijg waarom het de Skoda geworden is hierbij onze bevindingen. De Peugeot had onze voorkeur. Hebben hiermee gereden en het reed absoluut heerlijk, echter we werden er misselijk in en daarom veel deze auto af.
Rijdend in de Golf nadat we in een Octavia gereden hadden voelde als een stap terug. Stuggere vering, minder ruimte en ondanks de heel luxe uitvoering een op ons minder overkomende uitstraling.

Buiten autorijden mag ik ook graag (voor vakantie en uitjes) op de motor zitten. Dit verklaard de avatar en nickname.

Verdere hobbies zijn: koken, wijn en vakantie.

Hoi Ben,

Leuk een Zaandijker erbij en woon je in Rooswijk? Wie weet kom ik je een keer tegen in de wijk!

Groetjes,

Waalko

BenMW

Lid
Hoi Waalko woon inderdaad in Rooswijk en specifiek in Rooswijk noord. Het nieuwe (inmiddels ook al 25 jaar oud) gedeelte. Dus als je daar ook woont wordt die kans erg groot.

Bovenaan Onderaan