hallo,
Allemaal een ontspannen kerst gehad ?, nou ik dus niet.
Afgelopen 15 Dec. naar de skoda dealer geweest voor het uitlezen van de servicemeldingen/storingsmeldingen vanwege allerlei meldingen(storingslampjes branden elke dag in een andere volgorde : ABS,stuurbekrachtiging,koelvloeistofniveau,en nu ook het motormanagement....)
Dit alles ondanks het prachtig lopen/starten etc. van de auto/motor.
Maar ik "durf" er niet mee naar duitsland , het is me allemaal te onduidelijk.
De Monteur kan niet in de computer komen om diagnose te stellen.
Afgelopen maandag de fabia 1.4 combi afgegeven voor een storingzoek cyclus....
Ondertussen staat de auto daar nog steeds, er is zelfs contact gezocht met Skoda importeur maar nog steeds is er niets gevonden.
Het zit ergens in de bekabeling of bestekkering maar waar ?????
Meer is er niet te melden, en ik begin me dus erg zorgen te maken wat er loos is en wat straks dan wel niet de rekening gaat worden.......
OK ik wil de storingen er natuurlijk uit hebben, maar als er helemaal geen storing is ??, alles loopt zoals gezegd perfect.
Morgen ga ik na de middag maar weer eens informeren........
Nog ideeën ?????????:407:
Hou jullie op de hoogte.
Gr. Claymore
Allemaal een ontspannen kerst gehad ?, nou ik dus niet.
Afgelopen 15 Dec. naar de skoda dealer geweest voor het uitlezen van de servicemeldingen/storingsmeldingen vanwege allerlei meldingen(storingslampjes branden elke dag in een andere volgorde : ABS,stuurbekrachtiging,koelvloeistofniveau,en nu ook het motormanagement....)
Dit alles ondanks het prachtig lopen/starten etc. van de auto/motor.
Maar ik "durf" er niet mee naar duitsland , het is me allemaal te onduidelijk.
De Monteur kan niet in de computer komen om diagnose te stellen.
Afgelopen maandag de fabia 1.4 combi afgegeven voor een storingzoek cyclus....
Ondertussen staat de auto daar nog steeds, er is zelfs contact gezocht met Skoda importeur maar nog steeds is er niets gevonden.
Het zit ergens in de bekabeling of bestekkering maar waar ?????
Meer is er niet te melden, en ik begin me dus erg zorgen te maken wat er loos is en wat straks dan wel niet de rekening gaat worden.......
OK ik wil de storingen er natuurlijk uit hebben, maar als er helemaal geen storing is ??, alles loopt zoals gezegd perfect.
Morgen ga ik na de middag maar weer eens informeren........
Nog ideeën ?????????:407:
Hou jullie op de hoogte.
Gr. Claymore