drekeovaal
Lid
Beste leden ,
Ik ben hier nieuw sinds vandaag omdat ik wel wat info en tips ivm eventuele optie's wou , ivm een waarschjnlijke aankoop van een superb ( mijn auto nu AUDI A4 S-line 2.0L TDI 03/2008)
Mijn aankoop zou zijn ( ondertussen al prijs gaan vragen ).
Superb Combi : CRTDI 2.0L 125kw-170 pk DPF 6 Versnellingen 4x4
Versie : Elegance
Kleur : Platin grey
Binnenbekleding : Leder glamour Onyx
Optie's :-Pack Elegance Columbus
( omvat : tapijten , buiten en achteruitkijkspiegels met aut. dimfunctie , verwarmde voor- en achteruitzetels , zonneschermen aan de achterruiten , navigatie systeem comlumbus , parking ass. systeem , bleutooth & multifunctioneel stuur ( radio + tel )
- Afneembare trekhaak
- Afwezigheid motortekens
- Alarm vol+per
- Mirage afwerking
- Soundsysteem
- Keyless Entry start & exit system: KESSY
- Elektrische achterklep
- Verwarmde voorruit
- Verduisterde ruiten achteraan ( hierover heb ik nog mijn twijfels of dit wel mooi is en of dit niet te donker word )
- Cargo platform concept
- Velgen LUXON 18" CCX 800 004A ( antraciet ) volgens mij het mooiste wiel bij het platin grey of zijn er andere opties ?
Graag jullie mening zijn er dingen waarvan jullie zeggen dat zeker niet / beter dit of dat nemen om die of die reden dan hoor ik het graag
Avast Bedankt
Ik ben hier nieuw sinds vandaag omdat ik wel wat info en tips ivm eventuele optie's wou , ivm een waarschjnlijke aankoop van een superb ( mijn auto nu AUDI A4 S-line 2.0L TDI 03/2008)
Mijn aankoop zou zijn ( ondertussen al prijs gaan vragen ).
Superb Combi : CRTDI 2.0L 125kw-170 pk DPF 6 Versnellingen 4x4
Versie : Elegance
Kleur : Platin grey
Binnenbekleding : Leder glamour Onyx
Optie's :-Pack Elegance Columbus
( omvat : tapijten , buiten en achteruitkijkspiegels met aut. dimfunctie , verwarmde voor- en achteruitzetels , zonneschermen aan de achterruiten , navigatie systeem comlumbus , parking ass. systeem , bleutooth & multifunctioneel stuur ( radio + tel )
- Afneembare trekhaak
- Afwezigheid motortekens
- Alarm vol+per
- Mirage afwerking
- Soundsysteem
- Keyless Entry start & exit system: KESSY
- Elektrische achterklep
- Verwarmde voorruit
- Verduisterde ruiten achteraan ( hierover heb ik nog mijn twijfels of dit wel mooi is en of dit niet te donker word )
- Cargo platform concept
- Velgen LUXON 18" CCX 800 004A ( antraciet ) volgens mij het mooiste wiel bij het platin grey of zijn er andere opties ?
Graag jullie mening zijn er dingen waarvan jullie zeggen dat zeker niet / beter dit of dat nemen om die of die reden dan hoor ik het graag
Avast Bedankt