Vraag ivm aankoop Skoda Superb

Deze week na de proefrit nog eens alles goed bekeken en de auto is volledig anders gezien de DSG zo lekker reed heb ik hetvolgende besteld vandaag ,
bedankt nogmaals voor jullie raadgevingen

Superb Combi ( elegance ) CRTDI 2.0L - 140 PK DSG 4x4
- Candy White
-Emory Alcantara / Leder - Onyx
-Pack elegance Columbus : tapijten
Buiten en achterruitkijkspiegels met aut dimfunctie
Verwarmde voor en achterzetels
Manueel bediende zonneschermen aan de zijruiten
Navigatiesysteem Columbus
Parking Assistance System
Bluetooth & Multi. funct stuur ( radio + tel )

-Afneembare trekhaak
-Afwezigheid motorkenteken
-Alarm met sleepdetectie ( volumetrisch , perimetrisch , sleepdetectie )
-Bijstand verwarming
-Cargo platform
-Elektrische achterklep
-Mirage afwerking
-18" Luxon
-MDI
-Multi funct. stuur ( 3-spakig radio +tele+DSG )
-Soundsysteem 10 LS
-Verduisterde ruiten achteraan
-Kessy
-Verwarmde voorruitsproeiers

Levertermijn week 14

vincefra

Actief lid
een super combinatie ... lijkt wel mijn bestelling gepimped naar 2012 dan ...

Een tip:
De leren zetels in de wagen kan je tegenwoordig met ventilatie bestellen ... denk een aanrader. Ik heb dat niet (gezien niet beschikbaar in 2010) en in de zomer kan je wel eens "plakken" in de zetels ...
In volgorde om dat te financieren (schraplijst) ...
- elektrische achterklep
- kessy systeem
- cargo platform

een super combinatie ... lijkt wel mijn bestelling gepimped naar 2012 dan ...

Een tip:
De leren zetels in de wagen kan je tegenwoordig met ventilatie bestellen ... denk een aanrader. Ik heb dat niet (gezien niet beschikbaar in 2010) en in de zomer kan je wel eens "plakken" in de zetels ...
In volgorde om dat te financieren (schraplijst) ...
- elektrische achterklep
- kessy systeem
- cargo platform

Ivm dat plakken , heb daarom ook voor de zetels met alcantara gekozen (is warmer in de winter / frisser in de zomer ) ik vind en dat is persoonlijk geventileerde zetels niet zo hygienisch door al die gaatjes daar kruipt een hoop stof en vuiligheid in en is niet zo simpel proper te houden
nu nog een paar maanden geduld

Ik zou me nog een kofferbakmat willen aanschaffen ook voor in de superb
de velour of de rubberen kofferbakmat
nu is de vraag heeft er iemand hier mss ervaring met een velouren mat en ben je daar tevreden over , of denken jullie dat de rubberen beter is ( ik heb geen dieren te vervoeren en daarom dacht ik van een velour te nemen .

eddiea

Forumguru
Ik heb de rubberen. Bevalt uitstekend. Je kofferbak uitzuigen is bijna verleden tijd. Blijft ook prima liggen. Een aanrader!

Heb ook zo een rubberen mat genomen ipv zo een velour mat. Deze is makkelijker te reinigen soms kan het toch gebeuren dat er iets gemorst wordt met een vloeistof of iets anders. De veloer matten zien er wel mooi uit maar na een tijd wordt dit toch een haard van stof en andere ondanks dat je de wagen regelmatig zou stofzuigen.
In mijn Honda ligt een kofferschaal waar er een opkant is van ongeveer 5 cm dit vind ik nog beter de wagen is 14j oud wel de koffer is gelijk nieuw en geloof mij hij heeft al wat vervoerd, maar aangezien ik een dubbele bodem heb is dit geen optie om te gebruiken en zie dat u dit ook heeft genomen dan is het beste een rubberen mat.

Foto's van rubberen mat en dubbele laadvloer.

Bijlagen

• Skodasuperb combi dubbele bodem web 1.jpg
    Skodasuperb combi dubbele bodem web 1.jpg
    142,3 KB · Weergaven: 275
  • Skodasuperb combi dubbele bodem web 2.jpg
    Skodasuperb combi dubbele bodem web 2.jpg
    135,9 KB · Weergaven: 269
  • Skodasuperb combi dubbele bodem web 4.jpg
    Skodasuperb combi dubbele bodem web 4.jpg
    107,9 KB · Weergaven: 269
  • Skodasuperb combi dubbele bodem web.jpg
    Skodasuperb combi dubbele bodem web.jpg
    138,8 KB · Weergaven: 265
@ snelle , bedankt ik heb uiteindelijk toch maar voor de velour mat gekozen ( is al besteld maar staat in backorder ),
heb nog tijd auto is er toch nog ni

@ GroovyDoc
Ik ben er zeer tevreden over vooral de DSG dat is zalig rijden , 140 PK is voldoende ik heb vooral voor deze configuratie gekozen omdat je dan de DSG met 4x4 had he in de 170 PK was dat niet mogelijk
chippen is altijd mogelijk maar dan zou ik hem wel gewoon laten chippen zoals de 170PK /350Nm
wat ik nog wel ga laten doen is hem verlagen want ik vind de wielkast / band verhouding enorm groot
Grts

GroovyDoc

Nieuw lid
Ik ben binnenkort eens een proefrit maken met een DSG bak. Nog nooit mee gereden dus ben benieuwd.
Kzal je mijn bevindingen laten weten.

Bovenaan Onderaan