Vraag n.a.v. Schade

Spoetnik

Forumguru
Ik heb een vraag. De achterkant van mijn octavia III heeft fors in elkaar gezeten. Ben niet tevreden met de reparatie. Rechterachterportier sluit niet goed. Achterklep komt op de bumper, hangt te laag lijkt het.

Verder als ik door de spiegel naar achteren kijk zie ik aan de bovenkant van de ruit geen rechte lijn maar een golf aan de bovenkant van de ruit. Dat klopt toch niet?

20160414_082816.jpg 20160414_084234.jpg

StefanN

Forumguru
Zoals bij iedere reparatie heb je garantie (lijkt mij tenminste)
Gewoon terug gaan en neus op de feiten drukken

groet Stefan

edero

Forumguru
Dat ziet er niet echt profi uit en lijkt me een duidelijk verhaal van schade verhalen op de schade hersteller!
Als je tenminste, zoals @StefanN zegt, garantie hebt en het niet door een beun is gedaan :banghead:!

kansberg

Forumguru
Dit kan zo niet. Gelukkig heb je net als met een kant en klaar product, ook garantie op schadeherstel. Auto opnieuw aanbieden bij de schadehersteller en 'eisen' dat het e.e.a. op juiste wijze wordt gerepareerd is de remedie. Mocht het dan nog niet naar tevredenheid zijn, dan kun je de Focwa inschakelen, de overkoepelende organisatie van schadeherstelbedrijven.

kansberg

Forumguru
@edero : Dat dan weer wel natuurlijk, maar 99% van de verzekeraars doet uitsluitend zaken met schadeherstelbedrijven die onder de Focwa vlag werken.

yesRS@

Forumguru
Zeker teruggaan en correct herstel eisen.
Zit met hetzelfde probleem, in januari bestelwagen bij uitparkeren in mijn achterspatbord gereden .
Op 20 april gaat hij al voor de 3e keer terug naar de hersteller . ( appelsienhuid in deur na uitnevelen en stof in de lak)
Ik laat ze niet met rust tot hij in orde is!

RefleCs

Forumguru
Ziet er niet goed uit.... ik zou per direct teruggaan. Ik heb zelf ook een auto gehad die was hetsteld en totaal niet conform origineel. Daar ben ik tot 3x mee terug geweest voordat ze het goed hadden. Daarna bij die Schadehersteller nooit weer terug geweest.

Marcooctavia

Forumguru
Zo jammer dat ze niet eens het kunstof randje goed kunnen monteren om je ruit heen. :angry:
Gewoon terug gaan en laten herstellen.
Alleen jammer dat het weer niet in een keer kan:mad:

Marco.

Spoetnik

Forumguru
Zit idd ook stof in de lak maar dat vind ik niet het ergste. Ik ben bang dat het rechterachterscherm net iets naar binnen staat. Hebben ze vernieuwd. Zit ook een plooi in het afdichtingsrubber net alsof deze te groot is. Ga morgen terug :thinking: Je ziet een witte streep waar die klep op de bumper schuurt en hoor je die zwarte lipjes van de bumper te zien ????

Bumper.jpg

Marcooctavia

Forumguru
Stof kunnen ze er uit krijgen.
Dat rubber is los geweest en dan rek je hem wat uit.
Deze moet je dan weer langer loshalen en goed terug zetten.
Je bumper zal wat versteld moeten worden of je koffer deksel.
Slechte montage hoor.

Veel succes met Afhandelen.

Marco.

Oenoud

Forumguru
Dat ziet er inderdaad niet echt lekker uit.
Hoort er om de slotvanger van de kofferklep ook niet een afdelplaatje te zitten ipv een groot gapend gat?

s-line

Forumguru
Gewoon terug gaan en ze de kans geven om het goed te reparen. Zodra ze dat niet lukt of willen dan de verzekering op de hoogte stellen en een klacht indienen....
Daar zitten ze echt niet op te wachten,dan gaan ze het op den duur wel merken als ze dit soort werk leveren.
Maar mischien is het allemaal goed op te lossen, geef ze eerst de kans, voordat je ze door het slijk haald.:jaja:

Spoetnik

Forumguru
In beginsel ga ik er van uit dat ze het netjes oplossen maar ik ga aan mezelf twijfelen klopt dit wel en klopt dat wel. Nu zag ik vanmorgen die achterruit pas. Toen had ik zo iets hoort dit??

RefleCs

Forumguru
Toevallig bij Care geweest?..... heb er in het verleden 2 vestingen van gehad en beide enorm prutswerk.

Bovenaan Onderaan