Zo, opnieuw een update......
mijn Yeti rijdt nog steeds geweldig na de tuning bij Hartog in Alkmaar.
Nu 10.000 km gereden na laatste grote beurt en nog geen druppel olie bijgevuld.
Maar....... zo 13 sept. ben ik met motor, aanhanger auto enne, ohw ja, mijn vrouw was er ook bij, naar Oostenrijk vertrokken. Allereerst brandde al ruim een week het ruitensproeier lampje, maar steeds vergeten om water bij te vullen. Toen we op reis gingen, ging het lampje ineens uit en tot heden nog voldoende water in sproeier.
Bij een tankstation, getankt, naar de wc en toen ik wilde wegrijden was mijn Columbus helemaal dood, geen radio , geen navi, niets, het scherm gaf alleen de tijd aan. Mijn telefoon maar in de houder gezet, muziek via spotify en autoboxen functioneerde wel. Na ruim een uur sprong ineens de Columbus weer aan radio en de navi deden het weer.
Oke WTF is dit, dacht ik nog.......
Na een paar uur vond ik het ineens warm worden in de auto, het was dat weekend behoorlijk warm.....
Geen airco meer, tijdens de files de Arco maar aangezet. Je hoorde de ventilator wel blazen, echter kwam er geen lucht door de uitstroom opening. het was net of alle kleppen gesloten waren.
Een paar keer het contact uit gezet en daarna weer aan, maar mocht niet baten.
In Oostenrijk aangekomen auto geparkeerd. De volgende dag, onder het handschoenen kastje maar eens gekeken of er misschien een slang los zat, ook dat was niet het geval. Motor op contact en ik werd zowat de auto uitgeblazen, alles functioneerde weer!!
De overige twee weken heeft alles normaal gefunctioneerd.
Op weg naar huis, vorige week vrijdag, bij een tankstation getankt. Na starten bleef de navi aangeven waar we gestopt waren, geen navi meer tot thuis. Wel muziek, echter werkte alles wat traag, indien ik in Duitsland van zender wilde wisselen, duurde dat steeds even. De navi heeft tot thuis niet gefunctioneerd. De volgende dag geprobeerd, alles weer normaal....
Wie herkend dit??
Groet Rob