Met een tiental seconden was het geluid meestal weer verdwenen. Denk dat de hydraulische kettingspanner dan genoeg druk heeft opgebouwd. Voorwaarde is dan denk ik wel dat het oliepeil tegen max aan zit. Bij een langere rit kan het peil redelijk rap dalen, door het verdampen van het vocht in het systeem. Ben blij dat die van mij voor mijn vakantie is vervangen.
Ik heb je eerdere foto's van je gezien dat je auto helemaal uit elkaar ligt... Jeetje dat is niet fijn, en al die andere problemen zijn ook niet misselijk... Terecht dat je bovenaan de zoeklijst van google staat en terecht dat je een prijs noemt van €46.000.00. Ikzelf ben het ook kwijt aan mijn wagen en heb geen enkel probleem, maar ik voel wat er door je heen gaat ( had hiervoor een opel vectra gts van €55.000). Alleen maar problemen.
Oppassen voor je titel vind ik niet nodig, heel logisch dat je vraagtekens erbij zet, tot frustratie van anderen die een simpele uitvoering van buiten zo aanpassen dat het er "dik" uit moet zien.. Lachwekkend.
Heel veel succes, en hou de druk erop bij de dealer en importeur.