Vragen over Superb Combi 3.6 TSi 4X4

ertromp

Forumguru
Ik zou zeker voor de 3.6 gaan hoor omdat je dan ook 4x4 hebt, maar dat is een persoonlijke keuze natuurlijk, het rijd echt super!

En het effect was goed te zien van die 4x4 onlangs in Lelystad op de gladde baan. Goed te zien was dat de Haldex ingrijpt en je super veilig de bocht doorkomt. Zeker een aanrader de 4x4
 

kansberg

Forumguru
Mijn Superb heeft 'Decor Cinamorra', wat overigens minder crimineel is dan dat het klinkt. Het zijn de 'houten' afwerkingspanelen op het dash en de portieren.

In het begin heb ik overwogen deze in pianolak te spuiten omdat ik hier goede ervaringen mee had in m'n C5 destijds. Vind het erg mooi.

Nu ik de Superb langer heb zie ik er van af omdat ik het toch stiekem wel erg mooi vind, dat houtdecor, het 'breekt' met name het dashboard een beetje omdat deze verder geheel zwart is. Ik laat het dus zo, maar had ik een tweekleurig dash gehad, dan waren ze waarschijnlijk al in pianolak gehuld.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

SuperBeeb

Forumguru
Topic gemist...fwiw: Verbruik bij mij 9-10 l/100km. Indien panodak: Afvoer checken. Zie ook mijn onderschrift. Heerlijke auto!
 

Frenk21

Forumguru
Heb je de foto's gezien van het interieur en de motor. Ziet er niet echt florisant uit:pieker:
Verder is dit een startprijs. Zal nog wel aardig oplopen zodra die veiling start.
 

s-line

Forumguru
Maar goed de prijs wordt echt niet veel hoger hoor. Zeker de sedan uitvoeringen zijn niet veel meer waard.
 

Noord26

Forumguru
Het is een auto van 7 jaar oud. Dat werkt niet mee voor de prijs.

Met een beetje TLC is dit een prima kar.
 

s-line

Forumguru
Er is ook niets mis met de auto,maar ik vind ze echt behoorlijk gedaald in waarde! Zeker als je kijkt wat hij nieuw gekost heeft.
 

Noord26

Forumguru
Er is ook niets mis met de auto,maar ik vind ze echt behoorlijk gedaald in waarde! Zeker als je kijkt wat hij nieuw gekost heeft.

Maar dat is een antwoord op een retorische vraag? Elke grote auto schrijft enorm af in de eerste 7 levensjaren.
 
Bovenaan Onderaan