Avento
Lid
Ik heb een reservewiel in de standaardmaat voor een Octavia 3 FL. Helaas heeft Skoda daarvoor maar één maat, en wordt niet gekeken naar de maat die werkelijk op de auto zit. Enige alternatief is dan om ergens een 17"-velg vandaan te halen, maar die vindt je niet zo makkelijk op de sloop. Ik heb er wel naar gekeken, maar mijn velg niet gevonden, behalve nieuw. En nu ik mijn 16" met 205/55 band in de bak zie liggen vrees ik ook dat de bak te laag is voor een 17" met 245/45. Maar dat moet ik nog eens nameten.
Ik had ook gepland om het reservewiel schoon te maken, maar heb dat idee opgegeven toen ik de velg zag. De spuitbuszwarte lak zou nog kunnen, maar dan moet ik het wiel eerst ontroesten, en inderdaad, het is maar een reservewiel.
En zoals ik al eerder aangaf: je hoeft die hoezen niet mooi te vinden. Ik vind ze handig, dus ik doe het zo.
Ik had ook gepland om het reservewiel schoon te maken, maar heb dat idee opgegeven toen ik de velg zag. De spuitbuszwarte lak zou nog kunnen, maar dan moet ik het wiel eerst ontroesten, en inderdaad, het is maar een reservewiel.
En zoals ik al eerder aangaf: je hoeft die hoezen niet mooi te vinden. Ik vind ze handig, dus ik doe het zo.