Stelen doet men ook...... en mag ook niet...Waren onnodige citaten niet verboden hier?
Tsjaa ik heb wel een motor rijbewijs.............Daarom heb ik en wil ik ook geen motor rijbewijs.
Zie het al gebeuren
ik rij lekker 120 komt er een auto langs met 150 ik 170 rijden hij weer door naar de 200 daarna ik met 220 en hoppa een vangrail of een persoon die verkeerd invoegd.
Plassen in het openbaar ook niet. SorryStelen doet men ook...... en mag ook niet...
Ehhhh in bebouwde kom mag het niet !! Buiten de bebouwde kom mag het weer wel......Plassen in het openbaar ook niet. Sorry
Of je had uiteindelijk de beurt van je leven gehad........Hahaha, als je je had omgedraaid, was je alsnog de Sjaak geweest, verstoring van de openbare orde
Hij had op een knopje gedrukt - niet duidelijk of dat de startstop knop betrof die met kessy samenhangt? Hoe dan ook, dit werkte blijkbaar niet.Wat heeft de contactsleutel er mee te maken? Fly-by-wire is al sinds geruime tijd aanwezig op alle Skoda's ipv een gaskabel.
Maar als ik het contact uitzet, dan houdt de motor er mee op - ongeacht of de gasklep nou met een kabel wordt bediend of 'by wire'. Wel de sleutel laten zitten, anders slaat het stuurslot vast en dat wil je ook niet.
Tuurlijk, maar dat contactslot is een hardwarematige schakeling van o.a. de (hoofd)voeding. Dan zullen die computer én nog wat andere vitale functies er ook wel mee stoppen, vermoed ik zo.De hele motor is computer gestuurd
@Tom D
Wanneer je rijd kan het wezen dat een automaat (DSG) niet helemaal lekker door wil naar de vrij of de meneer was bang dat hij een ander probleem zou krijgen met de bak waardoor hij de macht over het stuur kwijt zou kunnen raken. Daarnaast is het zo dat het fly-by-wire een ding is tegenwoordig. Vroeger bewoog je daadwerkelijk een kabel als je gas gaf. Nu is het zo dat bij veel autos het een sensor is die doorstuurt naar een klein elektromotor en die zorgt dan voor de beweging.
Ik denk dat dit ook verplicht is. Alle machines moeten een "Nood Uit" hebben, dus ook auto's lijkt me.Tuurlijk, maar dat contactslot is een hardwarematige schakeling van o.a. de (hoofd)voeding. Dan zullen die computer én nog wat andere vitale functies er ook wel mee stoppen, vermoed ik zo.
Ja en niet het gaspedaal vloerenWaarschijnlijk heb je gelijk, maar de rem..... je maakt mij niet wijs dat de remmen fly-by-wire zijn. Dat is gewoon oldskool mechaniek. Het eerste wat je in zo'n idiote situatie zou doen is toch het rempedaal intrappen?