EdK
Forumguru
Weet ik niet ?Heb ik iets verkeerds gezegd?
Heb je geen DACIA horen zeggen oid...
Weet ik niet ?Heb ik iets verkeerds gezegd?
T zal wel. Ik had geen keus in de auto die ik heb gekregen. Ben je gepikeerd omdat ik Audi heb gekregen?Weet ik niet ?
Heb je geen DACIA horen zeggen oid...
Tevens doordat de productie van mijn Tiguan nog steeds geen stip op de horizon heeft
T zal wel. Ik had geen keus in de auto die ik heb gekregen. Ben je gepikeerd omdat ik Audi heb gekregen?
Ja.. Drama. Ik heb een Highline Business R besteld. Ik heb hem 1 mei al besteld. Eerst was de WLTP keuring de vertragende factor. Nu de trekhaak icm de motor (1800kg moet ie kunnen trekken, zonder oververhit te raken).Wat is er dan met de Tiguan productie? Wat voor Tiguan heb je besteld? We gaan toch niet bij de Tiguan naar dezelfde perikelen rondom levering als bij de Kodiaq?
Met alles eensWaanzinnige kleur.
Technisch zal er niet zoveel verschil zijn tussen audi en andere VAG merken aangezien alles nagenoeg dezelfde techniek bevat onder water. Qua afwerking en materialen, en rijgeluid is het echter allemaal net even een paar stapjes beter bij Audi/Volkswagen. Kwalitatief hoogwaardiger (met name bij Audi) en net wat meer stijl, hoewel dat laatste puur persoonsgebonden is natuurlijk....alle waar naar meer geld!
Aan de andere kant een auto blijft een auto en na een paar weken is de korte piek van gelukzaligheid weer verdwenen, ongeacht Audi/Volkswagen/Skoda. Hoofdzaak blijft "het moet het gewoon doen" dat is voor mij het belangrijkste.
Niet helemaal. Als ik mijn bijtelling bereken dan heb ik in de looptijd de auto wel betaald. Althans, bruto, ik krijg van de staat in feite de helft terug. Niet het onderhoud en de brandstof, dat is wel gratis.wetende dat de baas dit allemaal voor je gaat betalen
En heb je benzine of diesel besteld? Haha zou het zijn dat ze iets teruggeschroefd hebben waardoor maximaal trekgewicht naar beneden is bijgesteld? Heb je trouwens de normale Tiguan of de Allspace besteld?Ja.. Drama. Ik heb een Highline Business R besteld. Ik heb hem 1 mei al besteld. Eerst was de WLTP keuring de vertragende factor. Nu de trekhaak icm de motor (1800kg moet ie kunnen trekken, zonder oververhit te raken).
Benzine. En de normale. Vond de lijnen niet mooi bij de Allspace. En heb ook niet zo'n slagschip nodig.En heb je benzine of diesel besteld? Haha zou het zijn dat ze iets teruggeschroefd hebben waardoor maximaal trekgewicht naar beneden is bijgesteld? Heb je trouwens de normale Tiguan of de Allspace besteld?
In ieder geval mooie uitvoering!
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk