VRS- BullX eronderuit gehaald - help DSG farts weg!!

VaagRS

Lid
@VaagRS
Dank voor je reactie.

oke, miss wel goed idee.

Heb jij nu wel het geklapper met schakelen?
Bij normaal rijden hoor je niet echt iets extra's, bij flink trappen hoor ik wel een fijn snerpje in de schakelmomenten. Voor nu vind ik het prima, verdere uitlaat upgrades staan vrij laag op mijn todo list op dit moment, of ik moet in duistland tegen een mooi exemplaar voor een aantrekkelijke prijs bij mij in de buurt aan lopen.
Blijft een moeilijk ding met uitlaten, filmpjes op youtube kun je wel een idee geven maar is ook niet echt betrouwbaar en waarheidsgetrouw. Trial and error op je eigen auto of auto's met een gewijzigde setup beluisteren is wat dat betreft het enige wat je echt met zekerheid brengt wat je zoekt.

Appie RS

Nieuw lid
Bij normaal rijden hoor je niet echt iets extra's, bij flink trappen hoor ik wel een fijn snerpje in de schakelmomenten. Voor nu vind ik het prima, verdere uitlaat upgrades staan vrij laag op mijn todo list op dit moment, of ik moet in duistland tegen een mooi exemplaar voor een aantrekkelijke prijs bij mij in de buurt aan lopen.
Blijft een moeilijk ding met uitlaten, filmpjes op youtube kun je wel een idee geven maar is ook niet echt betrouwbaar en waarheidsgetrouw. Trial and error op je eigen auto of auto's met een gewijzigde setup beluisteren is wat dat betreft het enige wat je echt met zekerheid brengt wat je zoekt.
Bedankt voor je tip en reactie!!

Fmoon

Forumguru
Hoe zit het geheel eruit van je bull x? Je hebt namelijk ook een optie om vlak voor je eindempers in de bocht een kleine demper te nemen zodat je nog wel die scheet hebt. Ik zou die ook niet willen missen, blijft geinig.

Appie RS

Nieuw lid
Hoe zit het geheel eruit van je bull x? Je hebt namelijk ook een optie om vlak voor je eindempers in de bocht een kleine demper te nemen zodat je nog wel die scheet hebt. Ik zou die ook niet willen missen, blijft geinig.
Dit is wat ik er onderuit heb gehaald.

Bijlagen

• F4A74529-0A55-41EC-8320-F8C38F83F3A0.jpeg
    F4A74529-0A55-41EC-8320-F8C38F83F3A0.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 28
  • E3FC1C28-E3A7-4E87-B6E4-398198924C37.jpeg
    E3FC1C28-E3A7-4E87-B6E4-398198924C37.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 28

Antera

Donateur
Je kan er een klep tussen laten zetten in je originele uitlaat of een complete uitlaat nemen met klepsturing. Geen idee of datmag in België aangezien de uitlaat geen keuring nodig heeft maar alleen gasdicht moet zijn

Olivier

Senior Member
Als je de originele middendemper weghaald zal je terug farts hebben. Ik heb altijd met een non resonated catback op mijn vrs gezeten. Bij verkoop de middendemper terug geplaatst (met Fox einddempers) en toen waren de farts ook weg.

Bovenaan Onderaan