Ik denk dat dit inderdaad de juiste optie is voor ons gezin.1.4 TSI 150 pk is ook zuinig en wel degelijk een stuk sneller. Dan is dat blok in bv de OIII of Leon een meer dan goede optie.
Inmiddels heb ik begrepen dat deze Golf met private lease is aangeschaft. Inclusief alle extra opties komt maandbedrag nu op 470 euro uit, dat vind ik toch een smak geld voor een Golfje
Alles behalve brandstof. Reken maar eens uit per maand wat je kwijt bent aan MRB, verzekering, onderhoud/banden, etc. En grootste kostenpost: afschrijving.
Ieder zijn keuze natuurlijk. Voor €325,- kun je ook en aardig uitgeruste Skoda rijden met private lease constructie.
Als je kunt wachten tot januari mag je een proefrit maken in mijn Leon ST 1.4tsi DSG-7.Ik denk dat dit inderdaad de juiste optie is voor ons gezin.
Puntje stoelverwarming in de Golf viel ook tegen. In de RS werkt dit vele malen sneller en warmer.
Mag je dan ook nog km's maken, of moet je hem dan op de oprit laten staan?!?
... Een vergelijkbare auto qua binnenruimte (Fabia 3) ...
Als je kunt wachten tot januari mag je een proefrit maken in mijn Leon ST 1.4tsi DSG-7.
Ja zo lust ik er ook nog wel een paar, dan kun je een Dacia ook als "vergelijkbare auto" opvoeren...
Even afgezien van de ruimte (in de lengterichting), platformtechnisch:
Fabia <=> Polo
Ocatavia <=> Golf
En trouwens, het had niet zo gek veel gescheeld, of Skoda was begin jaren 90 ook een 2e rangs Franse auto geworden...