Hoi Skoda Rijders,
Binnenkort hoop ik ook een gelukkige Skoda rijder te worden.
Sinds 8 maanden heb ik een gezinnetje en daar hoort een leuke auto bij.
Als stel hadden we een BMW 335D coupe, stage 2. Geweldig...Ge-weld-ig ding! super snel,zuinig, mooi.
Alles wat je maar kon wensen... dacht ik... totdat de maxicose en heel die meuk mee moest sjouwen.
een 3 serie station heeft een kansloos kleine kofferbak(inhoud). Het is Bijna een grap zo klein
Elke x als ik een Skodas Octavia 3 RS voorbij zie rijden blijf ik ff nakijken.
Dus voor mij een mooie kans om een Octavia RS TDI op de kop te tikken.
Ik zoek een zo rijk mogelijk uitgerust model. Dus ik moet er de tijd voor nemen.... =))
van ACC, tot lane-ass, van park.ass tot keyless, van canton tot standkachel tot trekhaak (voor de motor)
Echter zit ik met 2 vraagtekens in mijn hoofd.
1) hoe handig en degelijk is zo een elektrische kofferbakklep? Mag je de klep alleen maar met de knoppen bedienen of mag je het sluiten ook handmatig gebeuren?
Waarom ik dit vraag is omdat je bij sommige Octavias die deze optie hebben nog steeds zo'n hengel aan de klep ziet hangen..
2) Volledere bekleding of half leder?
Volleder is erg mooi maar heeft het ook een ventilerende functie?
Als ik 1ding moet noemen dat vervelend is bij lederenbekleding is het dat het of heel warm = zweten betekend of koud is.... ff los vd stoelverwarming. Een half ledere stoel zal mi ademen
Natuurlijk als je t warm hebt zal je ook zweten in een halflederen stoel, maar jullie snappen wat ik bedoel =))
Ben benieuwd naar de reactie. iig bedankt voor het lezen en wellicht reageren.
Gr!
Binnenkort hoop ik ook een gelukkige Skoda rijder te worden.
Sinds 8 maanden heb ik een gezinnetje en daar hoort een leuke auto bij.
Als stel hadden we een BMW 335D coupe, stage 2. Geweldig...Ge-weld-ig ding! super snel,zuinig, mooi.
Alles wat je maar kon wensen... dacht ik... totdat de maxicose en heel die meuk mee moest sjouwen.
een 3 serie station heeft een kansloos kleine kofferbak(inhoud). Het is Bijna een grap zo klein
Elke x als ik een Skodas Octavia 3 RS voorbij zie rijden blijf ik ff nakijken.
Dus voor mij een mooie kans om een Octavia RS TDI op de kop te tikken.
Ik zoek een zo rijk mogelijk uitgerust model. Dus ik moet er de tijd voor nemen.... =))
van ACC, tot lane-ass, van park.ass tot keyless, van canton tot standkachel tot trekhaak (voor de motor)
Echter zit ik met 2 vraagtekens in mijn hoofd.
1) hoe handig en degelijk is zo een elektrische kofferbakklep? Mag je de klep alleen maar met de knoppen bedienen of mag je het sluiten ook handmatig gebeuren?
Waarom ik dit vraag is omdat je bij sommige Octavias die deze optie hebben nog steeds zo'n hengel aan de klep ziet hangen..
2) Volledere bekleding of half leder?
Volleder is erg mooi maar heeft het ook een ventilerende functie?
Als ik 1ding moet noemen dat vervelend is bij lederenbekleding is het dat het of heel warm = zweten betekend of koud is.... ff los vd stoelverwarming. Een half ledere stoel zal mi ademen
Natuurlijk als je t warm hebt zal je ook zweten in een halflederen stoel, maar jullie snappen wat ik bedoel =))
Ben benieuwd naar de reactie. iig bedankt voor het lezen en wellicht reageren.
Gr!
Laatst bewerkt: