Captain Hook
Forumguru
Dat doe ik ook regelmatig; dan check ik of die oliepijl nog wel het juiste oliepeil aangeeft...Sowieso check ik het oliepijl regelmatig
Dat doe ik ook regelmatig; dan check ik of die oliepijl nog wel het juiste oliepeil aangeeft...Sowieso check ik het oliepijl regelmatig
Dat zal in de praktijk wel meevallen...Zodat de slangenklem er niet ineens afvliegt. Anders moet je toch nog oppassen als@EdKeen roker langsloopt.
Er is nog een ander aspect: die slangenklemmen zijn een serieus gewicht op zo'n dun slangetje, en dat kan betekenen dat het serieus gaat trillen (afhankelijk van waar het gewicht zit en hoe groot het gewicht is) en daardoor gaat scheuren of zich los werkt (schuift over de slang).Ik kijk even hoe lang dit vijverslangetje het houdt. Sowieso check ik hetoliepijloliepeil regelmatig, dus dan neem ik dat slangetje gelijk mee in mijn ooghoek. Overigens: zo permanent is de originele oplossing niet. Deze was ook gescheurd
Als hij het begeeft ga ik het nog eens overzien en dan mogelijk voor een originele gaan. Zoveel druk komt er niet op te staan gelukkig, dus wegschietende slangklemmen verwacht ik niet. Sterker nog: Ik vermoed dat ie zonder slangklemmen ook wel blijft zitten. Maar zo is het nog net wat meer gefixeerd en luchtdicht...
M'n garage heeft bij het vervangen van de waterpomp de KVS ook tot dat niveau bijgevuld. Kvond het ook wat enthousiast, maar t zal geen kwaad kunnen lijkt me.Is nog van de vorige eigenaar. Die had vast ervaring met lekkende kvs bij VAG dus maar wat voller doen? Ik ga het er in elk geval niet uit halen
Hoewel dat gewicht van de slangklemmen echt 3x niks is, snap ik je punt wel. Zal 'm fixeren tegen het trillen, misschien houdt hij het dan nog lang uit.Er is nog een ander aspect: die slangenklemmen zijn een serieus gewicht op zo'n dun slangetje, en dat kan betekenen dat het serieus gaat trillen (afhankelijk van waar het gewicht zit en hoe groot het gewicht is) en daardoor gaat scheuren of zich los werkt (schuift over de slang).