Voor de gasrijders. Waar laten jullie je reservewiel? Ik heb hem op dit moment gewoon bij mij in de berging liggen en in mijn auto een busje met spul erin waarmee ik mijn band tijdelijk kan repareren (hoe werkt dit eigenlijk?
De thuisbrenger van een Golf V zou volgens mij moeten passen, gek genoeeg levert Skoda die niet.
Voor de gasrijders. Waar laten jullie je reservewiel? Ik heb hem op dit moment gewoon bij mij in de berging liggen en in mijn auto een busje met spul erin waarmee ik mijn band tijdelijk kan repareren (hoe werkt dit eigenlijk?
Wel is het zo dat je oude band niet meer bruikbaar is en ik weet niet of de leasemaatchappij (als je die hebt natuurlijk) er blij mee is als je dat spul gebruikt terwijl je ook een reservewiel hebt.
Vandaag een beetje aan het knutselen geweest in de hobbykamer van de RoomsteR om te kijken of er wat meer ruimte is te creëeren door het reservewiel rechtop te zetten. Die gaat altijd mee in het achtercompartiment, geen enkel risico als ik de rolstoel mee heb en verwacht ook niet dat de hulpdiensten helpen als ik zonder reservewiel op pad ga!Ik vraag mij af of het niet mogelijk is om het reservewiel tegen de zijkant van de kofferruimte te plaatsen.
Vandaag een beetje aan het knutselen geweest in de hobbykamer van de RoomsteR om te kijken of er wat meer ruimte is te creëeren door het reservewiel rechtop te zetten. Die gaat altijd mee in het achtercompartiment, geen enkel risico als ik de rolstoel mee heb en verwacht ook niet dat de hulpdiensten helpen als ik zonder reservewiel op pad ga!
Na het rechtop zetten van het wiel, blijkt dat de hoedenplank niet goed meer sluit. Alle bodemplaten verwijderd en nu past de hoedenplank probleemloos weer in de neer positie. Een stuk hardboard over het gat van de gastank en de originele bodem bedekking niet in de breedte, maar in de lengte gelegd, wat gevouwen en het is bijna naar mijn zin.
Ik ga dit nog verder aanpassen, maar laat hier even weten dat het kan.
Klinkt alsof je het wel eens hebt gebruikt?ik heb toch graag veel ruimte in mijn kofferbak. Vandaar het setje. Wat ook prima voldoet.
Vandaag een beetje aan het knutselen geweest in de hobbykamer van de RoomsteR om te kijken of er wat meer ruimte is te creëeren door het reservewiel rechtop te zetten. Die gaat altijd mee in het achtercompartiment, geen enkel risico als ik de rolstoel mee heb en verwacht ook niet dat de hulpdiensten helpen als ik zonder reservewiel op pad ga!
Na het rechtop zetten van het wiel, blijkt dat de hoedenplank niet goed meer sluit. Alle bodemplaten verwijderd en nu past de hoedenplank probleemloos weer in de neer positie. Een stuk hardboard over het gat van de gastank en de originele bodem bedekking niet in de breedte, maar in de lengte gelegd, wat gevouwen en het is bijna naar mijn zin.
Ik ga dit nog verder aanpassen, maar laat hier even weten dat het kan.