Waarom geen originele Rapid?

On topic dan maar weer...

Ik vind persoonlijk de kont er wel goed bij passen.
Tegelijkertijd meer kofferruimte, dus als de Fabia aan vervanging toe is over een aantal jaar, en PON stelt me niet teveel teleur, dan kan de "originele" Rapid wel eens de opvolger worden !

Hetzer

Forumguru
Leuke discussie.
Vind beide uitvoeringen wel wat hebben, blijf het persoonlijk nog steeds vreemd vinden dat de SB duurder moet kosten dan de standaard Rapid. Best kans dat wij binnenkort een Rapid gaan bestellen, al zijn wij er nog niet uit welke dit moet gaan worden.

Hetzer

Forumguru
Kennismaking is niet zo goed bevallen met SB, ook al aangegeven dat hij te duur word met alle opties

Hetzer

Forumguru
De SB, staat achter wel erg hoog op wielen, in de comfort en ambiton uitvoering ziet hij, er wel erg basic uit, tevens vind ik materialen van interieur van een mindere kwaliteit (ander soort kunstof) dan de huidige Fabia/Roomster. Ik mis ook de mooie projector lampen van de huige Fabia, de koplampen hebben meer weg van de Fabia1 of Citigo, is het ook H4, wat in de Rapid zit ?
Dit icm de hogere prijs, ik denk dat de Rapid het gewoon moet hebbn van zijn ruimte, hierin scoort hij wel een plus tov de huidige Fabia, maar goed die ruimte hebben wij niet nodig.

Bovenaan Onderaan