Walk-in-closet voor mannen...

Wilko

Senior Member
Als ik dat zie dan vraag ik me af of die gast niet meer aan zijn auto zit te poetsen dan dat hij er mee rijdt.

Beun12

Forumguru
Vind de auto wassen en poetsen helemaal niet erg om te doen, maar als ik dit allemaal
zie vraag ik me af of die persoon niet een beetje te ver doorgeschoten is ... :pardon:

Falcon

Donateur
Doe mij dan liever deze Walk-in-Fridge

fridge.jpg

Beun12

Forumguru
Heb hier alleen flesje kleurwax, gewone wax, potje vaseline voor de rubbers en autoshampoo, thats it

Cordoba

Forumguru
Heineken?????? :laugh:

Yep, is om te voorkomen dat er wat verdampt van dat Heineken, als er Heineken in de lucht zit, wordt het pas echt gevaarlijk.:D

Overigens de foto's van de TS, ik schat dat daar toch voor meer dan 1000 euro aan spullen staat, en heb er geen machine bij gezien (gezien de aanwezige pads, zal die machine er wel zijn).

Cordoba

Forumguru
Sowieso, zijn er maar weinig bieren die je uit de koelkast moet drinken, dat is gewoon te koud (tenzij je een aparte koelkast voor bier hebt, en de temperatuur wat hoger ingesteld).

smutzkanone

Forumguru
Ik denk dat het zeker richting de 2000 euro aan spullen is, als je ervanuit gaat dat elk flesje al rond de 15 a 20 euro zal zitten.
Goede MF doeken zijn paar euro/stuk, applicator pads euro of 5 stuk en dan de polishing pads nog

peterrapid

Forumguru
Yep zit ook al aan bijna 1000€ en zoals ik zei een half kastdeurtje kan ik ermee vullen ... denk dat 2000€ nog niet de helft is van hetgeen daar staat.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
een kleine auto aan detailspullen ;)

maar dit is een "professional" zou ik denken? Iemand die er dagelijks zijn kost mee verdient?

Bovenaan Onderaan