Walk-in-closet voor mannen...

Cordoba

Forumguru
Mijn schatting was ook een ondergrens, maar ik zie ook goedkopere en kleinere pads (3-4 euro per stuk) en kleine handpadjes die ca. 1 euro per stuk kosten. Daarnaast zie ik ook flessen met middelen die verdund zijn met water, en iets wat een standaard velgenreiniger uit de tankshop/doe-het-zelf zaak lijkt te zijn. Ok, er staan ook dure merken als Chemical Guys en Dodo Juice en een enkel Meguiar's product.

Wat de doeken betreft: zo in de bakken moeilijk te beoordelen of dat hele goede dure doeken zijn, of doeken van 80 cent bij de Action (of iets dergelijks) vandaan.

Cordoba

Forumguru
@s-line Er zijn er ook legio die niet echt bedrijfsmatig poetsen, maar wel regelmatig tegen vergoeding auto's van anderen doen. Dat is dus een tussenvorm: bijverdienste met detailen, maar ook geen echte bron van inkomsten.

smutzkanone

Forumguru
Als je je spullen zo op orde hebt,gebruik je denk ik ook wel de echte MF doeken.Die van de action enzo zijn veel te dun/soepel.Als je die dubbel vouwt heb je na 2 keer vrijven een frot in je hand.

Als je bij carclean besteld,kun je je bestelhistory terugkijken.dat kan best schrikken zijn :lezen:

• Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Ik wou al zeggen, als dit alleen voor je zelf is dan is het wel een beetje over de top. Met zeker 80% minder hou je je auto ook heel netjes!

• Leuk
Waarderingen: CDK

Tafkah

Forumguru
80%??
Ik heb nog niet eens 1% in mijn garage staan...
Ik jas hem wel door de krasstraat en declareer het bonnetje..

(realiseer me dat de detailing fetishisten dit niet willen horen.. maar ja.. sorry..)

Bovenaan Onderaan