Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

JvW

Senior Member
Week 18 besteld, productie staat nu op week 31. Betreft een 1.6TDI GL BL met de opties DAB, Lichtpakket, Sunset en afneembare trekhaak.

Heb met de dealer contact gehad. Idd de bevestiging dat het Technology pakket de vertragende factor is. Echter indien je de auto voor 1 juni besteld hebt krijg je wel gewoon het pakket ipv het alternatief. Ze plannen blijkbaar alle auto's met dit pakket in als één batch. Hij verwacht oktober en staat momenteel voor 24 september.

Darkside

Forumguru
Hmm gaat nog spannend worden.
De LM en mijn werkgever hebben goedkeuring gegeven voor het vevroegd inleveren van mijn huidige auto.
Wachten is nu op Fleetsupport.
Maar dan snel inlog codes regelen. En bestellen. De vraag is kan hij nog in de laatste week van december geleverd worden. (heb toestemming dat hij dan op kenteken gezet mag worden).

1.4TSI

Actief lid
Beste allen, ik ben nieuw op het forum en lees al een aantal maanden de berichten hier. Leuk om te lezen. Ik denk laat ik mijn levertijd ook maar melden. Mijn Octavia is besteld in week 14 en wordt waarschijnlijk pas week 35 geleverd.... Een voordeel mijn voorloper is al 5 maanden een 1.2 octavia 3 combi maar met een stuk minder opties. Dit heb ik besteld:

Skoda Octavia Combi 1.4 TSI DSG Elegance Businessline:
- Race Blue, DAB+, Flippers op stuur, Sunset, Pano dak, Lederen bekleding af fabriek, Elektrische achterklep, Afneembare trekhaak, Rubber kofferbakmat

Meer kon ik niet bedenken en budget was dan ook precies op.

Edwin

Lid
Vandaag contact gehad met de dealer. Besteld in week 16, originele leverweek aangegeven door leasemaatschappij week 34, indicatieve bouwweek is nu week 38....

Michael83

Senior Member
Bij mij houden ze ook week 38 aan, omdat de specifieke datum nog niet bekend is.
Kán in theorie ook 6 weken eerder komen.. Maar daar ga ik niet van uit..

dvdlely

Forumguru
Vandaag mijn Elegance BL 1.2 TSI DSG besteld. Verwachte leverdatum 3 oktober. (10 weken was haalbaar)

Moon white met 18inch Alaris. Opties: Panoramisch dak, sunset en elektrische kofferbak.

TRIMLINE_OCTACO_ELEGANBU_door-5_rim-PJ4_lamp-PK9_color-2Y2Y_option-PH7_PH8_view-25.jpg

Mettes

Forumguru
Inderdaad prachtige wagen.
Spijtig dat ik het pano-dak niet besteld heb.
Het geeft echt wel meer uitstraling aan de Octavia.

peterrapid

Forumguru
@Mettes heb daar ook nu spijt van als je het ziet geeft toch iets speciaals, heb al zitten denken aan dak te wrappen ga dit weekend kijken naar VAGmeeting in Kortrijk voor die wrap.

rouwehand

Senior Member
@dvdlely, mooie config. Lijkt veel op die van mij, op de motor na -> 1.4TSI
Die van mij is al geruime tijd in bestelling (week 19).
Waarbij 01 oktober werd genoemd als levering.

Ramonq

Senior Member
Update van mijn dealer. In week 20 via Athlon en centrale inkoop Pon besteld: O3 1.6 TDI GL BL. Verwachte/voorlopige productiedatum week 39. Maar dan moet hij ook nog naar NL getransporteerd worden en moet leer nog ingebouwd worden en accessoires geplaatst worden.

Stewie

Senior Member
Had zo een panoramisch dak in mijn passat break. Vond dat gewoon geweldig, veel licht en een lekker briesje zonder al te veel lawaai.

Jammer dat het budget op was, anders had ik het zeker genomen :).

Bovenaan Onderaan