Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

dvdlely

Forumguru
Vandaag bericht gehad van de dealer. We wachten weer in spanning af.... :(

Voorlopig staat hij nog op de juiste planning van begin Oktober leveren echter is hij nog niet voor een definitieve productie plaats ingepland.

lada44

Lid
Dus is het een onzin verhaal, of krijgt VW voorrang bij het uitdelen van onderdelen.
Ja. VW krijgt altijd voorrang. Nieuwe Passat, golf BE....ff kijken...waar verdienen we het minst op parkeersensoren? Ah...ik zie het al. Die octavias gaan als waarme broodjes. Die hoeven niet allemaal parkeersensoren voor te hebben....

Zoiets denk ik

Stewie

Senior Member
Oh, die heb ik zelf ook besteld :D.

Weet iemand of die voorzien zijn van een laklaag? Of is het blank alu?

Hoop op deftig weer vrijdag/zaterdag/zondag.
Moet kleien, waxen enzo... :)

Noord26

Forumguru
Dat weet ik. Die schuifpui kan net ver genoeg open voor een S2. Dan nog ligt hij op een vreemde plaats. Een fietspad is volgens mij verboden voor auto's. Wel zeer herkenbaar altijd waar het is.

:)

• Leuk
Waarderingen: CDK

RD1970

Senior Member
Afgelopen vrijdag mijn auto in bestelling gegeven. Dealer verwerkt hem morgen in het ordersysteem. Volgens dealer verwachte levering in week 45/46. Niks gehoord van hem over vertraging in levering door schaarste van parkeersensoren of het Columbus systeem, maar goed dat zegt natuurlijk niets.... voor hetzelfde geld is hij niet helemaal op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Ik ga het meemaken... :nailbiting:

dvdlely

Forumguru
Afgelopen vrijdag mijn auto in bestelling gegeven. Dealer verwerkt hem morgen in het ordersysteem. Volgens dealer verwachte levering in week 45/46. Niks gehoord van hem over vertraging in levering door schaarste van parkeersensoren of het Columbus systeem, maar goed dat zegt natuurlijk niets.... voor hetzelfde geld is hij niet helemaal op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Ik ga het meemaken... :nailbiting:
Same here!

tpk83

Nieuw lid
Vandaag bericht gekregen van de dealer. Schijnbaar is de Columbus dus ook een vertragende factor.

Na doorvragen kwam dan uiteindelijk meer duidelijkheid. 5 weken vertraging dus ongeveer en dan zou de levertijd ongeveer 20 weken zijn als ze daadwerkelijk in week 40 leveren.

De door u bestelde Octavia is in week 38 ingepland om geproduceerd te gaan worden. Volgens onze informatie heeft u autoo een vertraging in de productie opgelopen van 3 weken.

Wij kunnen naar verwachting de auto aan u leveren omstreeks week 40. (eind september/begin oktober)

Reno

Nieuw lid
Mijn auto (RS TDI Combi) ging normaal deze week worden geleverd, maar kreeg vorige week een telefoontje van de dealer met de boodschap dat levering met één maand is uitgesteld. Blijkbaar was productie gepland de week voor de sluiting van de fabriek, maar is dat kennelijk niet gelukt. Productie is nu gepland voor de week na de sluiting van de fabriek, wat helaas onmiddellijk een vertraging met één maand betekent.

Niets aan te doen.

Als alles nu goed gaat, zal ik hem midden september (na 6,5 maand wachten) hebben.

The Vipe

Actief lid
Donderdag uitlevering, maar van 't weekend alvast even gaan kijken. Hoe stond er echt. Al met al exact 100 dagen tussen het moment dat de leasemaatschappij de bestelling bevestigde en het aflevermoment. Volgens mij een redelijk gemiddelde als ik het zo lees, ondanks de sensoren aan de voorkant.

• Leuk
Waarderingen: igmi
Bovenaan Onderaan