Dan zou elke VW of Skoda een probleem moeten zijn, want afgezien van de kleur verlichting verschillen die systemen niet zoveel.
Waarom? Dat was met de parkeersensoren ook niet het geval.
Dan zou elke VW of Skoda een probleem moeten zijn, want afgezien van de kleur verlichting verschillen die systemen niet zoveel.
Voorlopig staat hij nog op de juiste planning van begin Oktober leveren echter is hij nog niet voor een definitieve productie plaats ingepland.
Ja. VW krijgt altijd voorrang. Nieuwe Passat, golf BE....ff kijken...waar verdienen we het minst op parkeersensoren? Ah...ik zie het al. Die octavias gaan als waarme broodjes. Die hoeven niet allemaal parkeersensoren voor te hebben....Dus is het een onzin verhaal, of krijgt VW voorrang bij het uitdelen van onderdelen.
Same here!Afgelopen vrijdag mijn auto in bestelling gegeven. Dealer verwerkt hem morgen in het ordersysteem. Volgens dealer verwachte levering in week 45/46. Niks gehoord van hem over vertraging in levering door schaarste van parkeersensoren of het Columbus systeem, maar goed dat zegt natuurlijk niets.... voor hetzelfde geld is hij niet helemaal op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Ik ga het meemaken...
Vandaag bericht gekregen van de dealer. Schijnbaar is de Columbus dus ook een vertragende factor.