Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

mbogaert

Nieuw lid
Vrijdag heb ik de nieuwe RS Combi opgehaald. Tov de O2 RS Combi Diesel definitef weer een flinke sprong voorwaarts. Heerlijke auto om in te rijden. Vandaag aan Amsterdam op en neer geweest. Net terug en meteen 7 citroenen gegeten...... Waarom? Om die grijns weer een beetje van het gezicht af te krijgen.

Wat me opviel is dat ik geen vRS knopje heb en ook geen Powermode. Vraag bij dealer gemeld: Blijkt dat de Powermode een optie is, terwijl ik die tijdens de configuratie niet kon kiezen :(. Heb even gevraagd of deze nog achteraf nog gemonteerd kan worden en wat de kosten dan zijn.
Maar of the nodig is? De DSG heeft sportstand en Drive stand. Stuurbekrachtiging is precies goed voor mij. Acceleratie is nu meer dan goed te noemen (ben nog aan het inrijden). Vraag me af of de Sportstand Pwermode het allemaal nog at dynamischer gaat maken, of dat ik nu standaard al in de modus fel zit.

Een happy RS rijder.

peterrapid

Forumguru
Ja klopt, is raar want staat bij dat pakket bijgevinkt maar wel met de Columbus. Op de mijne zit de drive-mode knop alleszins en staat zo ook op bestelbon.

Wim75

Lid
Vandaag gehoord dat mijn 03 in week 42 wordt geproduceerd en in week 44 kan worden afgeleverd. Dat is twee weken eerder dan aangekondigd!
Helaas moet ik eerst het huidige leasecontract nog afrijden, de O3 mag dus nog even de stalling in..
Heb wel toestemming van de LM om de auto ook na 15 november te mogen afleveren vanwege de verandering van bijtellingspercentage als dat nodig is. Dus het gaat helemaal goed komen om de O3 nog dit jaar te rijden :-)!

jvdb

Actief lid
Niet eerlijk, ik heb de mijne eerder besteld en ga hem pas hebben met Sinterklaas :thumbsdown:

Ik ga toch nog eens bellen naar de dealer, misschien komt hij wel vroeger als ik lang en veel zaag :D

Haha, kan idd helpen :). FF planning systeem van skoda hacken en eerder de band op :)

adee

Senior Member
Hier ook het verlossende nieuws: maandag 13 oktober wordt mijn wagen ook afgeleverd. Hopelijk wordt ie geleverd zoals ik hem heb besteld. Even afwachten nog.

RD1970

Senior Member
Kleine update gehad vanuit dealer. Levering nog steeds verwacht in 1e of 2e week november. Nog op schema dus. Bij uitgifte kenteken is RDW nu bij 1-XRN-99. Zou het lukken om op 1-XXX-14 o.i.d. te komen? Triple X :D

Circus

Lid
Zwarte velgen doen mij altijd denken aan stalen wintervelgen maar bij jou zwarte auto staat het toch wel goed! Wow! Veel plezier met je nieuwe auto Virrr

Bovenaan Onderaan