Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

peterrapid

Forumguru
Nu echt waar het is een prachtkleur hoor ben zeer blij dat ik het gekozen heb, het staat de O3 heel mooi en het wast makkelijk je ziet perfect nog alle lopertjes en je kan dan bijwerken. Dus nog eventjes slapen en dan FEEEESTJE voor jou :yeah:

ta-bas-co

Actief lid
@micky en zo ziet een getatoeëerde octavia combi eruit...

full

ta-bas-co

Actief lid
Waarschijnlijk is het overbodig om te zeggen dat ik ook liever enkel een logo zo groot als een A4-tje met onze URL op de deur en achterklep had gekregen, maar... ...als je voor een eigen bijdrage van €40,00 p/mnd ook privé kunt tanken in Nederland en je de wasstraat en parkeergeld kunt afrekenen met je pasje van MKBbrandstof op naam van de zaak, neem je dat heel gemakkelijk voor lief.

ta-bas-co

Actief lid
Inderdaad @re-chart en dat nog eens voor een lager bedrag aan bijtelling dan de Opel Astra die ik tot op 1 augustus drie jaar aan mijn zijde had. De enige auto van de zaak, die ik heb mogen gebruiken, die in de vuurt komt van dit comfort is een Honda Civic hybrid. Het mooie daarvan, naast de nog lagere bijtelling destijds, was de (CVT , jazeker gelicenseerd bij van doorne) automatische versnellingsbak.

ta-bas-co

Actief lid
je rijdt skoda! En nog voor weinig ook! Geniet ervan! Nog 6 dagen en ik ben ook een gelukkige berijder :)
Ik was zelf die laatste week ook zo zenuwachtig zoals ik dat in mijn eerste 5 levensjaren in de week voor mijn verjaardag en Sinterklaas was :-)

Een splinternieuwe auto in ontvangst nemen blijft speciaal. Het enige wat een auto van de zaak nog mooier maakt dan een privé auto ophalen is dat je er geen aderlating voor over hoeft te hebben. Ps we zijn nu een week verder en ik kan nog steeds over de eerste dagen praten als een kersverse vader over zijn pasgeborene :D

ta-bas-co

Actief lid
Jammer dat die kleine niet beseft in wat voor een geweldige koets dat maxicosi troontje wordt vervoerd ;)

Zeker een combi besteld ivm busloads of diapers en een buggy. ;)

ta-bas-co

Actief lid
Je zou een stuk van dat foamige ondertapijt op je bank kunnen leggen. Dat spul hadden mijn ouders onder hun tapijt vroeger. Ik heb dat geconfisqueerd om tussen mijn laminaat en subwoofer te leggen thuis. Het is een 5mm dik.

ik heb nu bij de Peugeot 508 ook een handdoek onder de isofix gedaan zit er al enkele maanden in en zie er niets van. Daarnaast is het in mijn geval auto van de zaak wat er over 4 jaar uit is en de komende 4 jaar die plek gebruikt wordt door de kleine Bing :)

wimpie33

Forumguru
Zitten er standaard matten in een O3. Morgen me nieuwe ophalen. En andere bij besteld. Dan weet ik of ik het standaard setje erbij moet vragen of niet. Reserve is nooit weg. Vooral die bij de bestuurder slijt snel

Bovenaan Onderaan